חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אקים ואיל”ן חוגגים

 

מסיבת פורים של עמותות אקים ואיל"ן מודיעין התקיימה בפורים

 

למסיבת פורים מיוחדת של אקים ואיל"ן במודיעין הגיעו כ 200 איש: בני משפחות, אורחים, חברים, מתנדבים, ראש העיר חיים ביבס וחברי המועצה שלמה פסי והילה שי וזאן, ומנכ"ל סחלבים סמי עטר.

כמו כן חגגו עשרות בני נוער שמעורבים בפרויקטים רבים בשיתוף יח’ הנוער "כנפים של קרמבו", "החברה הטובים", "שבט יובל" "בני עקיבא", "צמיד" "הצופים" ו"מועדונית נוף איילון".

היה מרגש לראות את יח’ הצנחנים המשרתים ליד מודיעין שבאו לחגוג עם הילדים. היחידה אימצה את אקים מודיעין והחיילים מתנדבים פעם בשבוע בפעילות הספורט הטיפולי בעיר.

הערב התחיל בדוכני אוכל, איפור וצילום, לאחר מכן הופיע כוכב הילדים מהטלוויזיה "פיקו" שהלהיב את הילדים בשירה וריקודים והקהל הגיב בהתלהבות ושמחה רבה.

יו"ר אקים מודיעין וחבר המועצה שחר מי-און, ויו"ר איל"ן שלום דהאן, בירכו בשם הסניף המקומי את הנוכחים וציינו את שתוף הפעולה בין העמותות שמשמחות יחד כמות גדולה של ילדים ומשפחות.

ראש העיר חיים ביבס בירך את פעילות הסניף המשודרגת מיום ליום למען אנשים עם מוגבלות שכלית ופיזית בעיר וסיפר על מספר פעולות המתקיימות בעירייה על מנת שבעתיד הקרוב רוב השירותים יינתנו בעיר, וכך יישמר הקשר החזק עם קהילת המשפחות עם הצרכים המיוחדים בעיר.

מדהים היה לראות את כמות משלוחי המנות שנתרמו לטובת האירוע: בנק הפועלים סניף עזריאלי שתורמים זו השנה הרביעית, ביה"ס מור, יח"ד, ילדי ביה"ס לכדורגל של עירוני מודיעין ועוד.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות