חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חוג הסיירות בעיר תורמים לנזקקים

 

חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע במודיעין החליטו השנה לא להסתפק בתחפושות ובחגיגות הרגילות, והובילו מבצע התרמה רחב היקף של משלוחי מנות לנזקקים

 

חניכי השכבה הבוגרת של חוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע, הם אלה שניצחו על המבצע: בשלב ראשון הם הפיצו את הבשורה לתושבים ואספו כספים, חטיפים ומשלוחי מנות ממשפחה, חברים, חניכים, הורים, מורים, תלמידים, שכנים - כולם נרתמו למבצע!

בשלב השני הם יצאו לקנות את המצרכים מהתרומות שנאספו ובמשך מספר שעות עמלו על הכנת משלוחי המנות, כ - 300 במספר! בחג פורים הם נסעו, נושאים בתרמיליהם את משלוחי המנות, למחלקות בבתי חולים, לבתי תמחוי, למעון לנגמלים מהתמכרויות קשות, למועדונים ופנימיות לילדים ונוער בסיכון ובנוסף חילקו משלוחים לחסרי בית, מקבצי נדבות, קשישים ועוד. התגובות היו נרגשות ביותר, מקבלי המשלוחים היו מופתעים ואסירי תודה.

ראוי לציון כי 100 מתוך 300 המשלוחים, נארזו ונתרמו באהבה על ידי ילדי כיתה ה’1 מביה"ס עמית שברעות. בחוגי הסיירות של החברה להגנת הטבע מתכננים להפוך את המבצע למסורת, לחזור ולשמח אנשים נוספים ולהראות אכפתיות. בעקבות המבצע המוצלח כבר חושבים על המבצע הגדול הבא!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות