חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

קתרין ראסל - ג’אז חם בהיכל התרבות

 

במהלך ההופעה מצאתי עצמי עוצמת עיניי ומדמיינת שאני יושבת בבר אפל וחמים בניו אורלינס

 

קתרין ראסל היאניו יורקרית "אסלית" נצר למשפחת מלוכה מוזיקלית: אבא שלה, לואי ראסל, היה המנהל המוזיקלי של לואי ארמסטרונג וגם האמא בסיסטית, גיטריסטית וזמרת גדולה.
קתרין כבר הספיקה לא מעט בחיים המקצועיים ובין היתר גם שיתפה פעולה עם ענקים כמו מדונה, דיוויד בואי, פול סיימון,  דולי פרטון ,סינדי לאופר ואחרים.

קתרין היא מוזיקאית מוערכת שזכתה בעשרות פרסים כולל פרס הגראמי היוקרתי ומופיעה בפסטיבלי הג'אז הגדולים בעולם. היא נחתה לביקור ב"עיר העתיד" מודיעין יחד עם ההרכב הישראלי  "The New Orleans Function Jazz band" כדי לחמם לכולנו את הנשמה ביום גשום וקר .
לקתרין שבעצמה לא רק שרה אלה גם מנגנת על כלי הקשה, גיטרה וקלידים, יש כמעט כל תכונה ומרכיב שעושים זמרת ג'אז לענקית, יש לה קול חם, מלטף, עמוק, עשיר, אפלולי, ופוגע ישר בלב - מצליחה לתרגם בתבונה סגנונות רבים לרבות סווינג, ג'אז, בלוז, וסול של אגדות מתקופות שונות בהיסטורית המוזיקה .
הגברת היא אגדת ג'אז ובלוז, שנכנסת למלודיה ולוכדת כל רגש ומדגישה אותו אל האוויר, היא לוקחת את הקהל למסע בזמן (משנת 1920 ועד היום), ובמקומות שונים: מאולם אירועים בהארלם, דרך בית קפה קטן פריזאי וכל הדרך חזרה לניו אורלינס. במהלך ההופעה מצאתי עצמי עוצמת עיניי ומדמיינת שאני יושבת בבר אפל וחמים בניו אורלינס מחולק לשולחנות, לוגמת מכוס יין איכותי שבחר לי גבר עם סיגאר, הנאה צרופה לחובבי הג'אז!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות