חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יצא לדרך פרוייקט חילופי תרבות 2006

 

בעקבות הצלחת פרוייקט "חילופי תרבות" של שותפות 2000 מודיעין- רוצ’סטר, יוצא לדרך בימים אלו הפרוייקט לשנת 2006. מרוצ’סטר נבחרה הציירת לין פלדמן. במודיעין ניגשו 18 אמנים ובימים אלה שוקדת ועדת ההיגוי על בחירת האמן שיצא לרוצ’סטר

 

במסגרת פרוייקט שותפות 2000 של מודיעין רוצ’סטר נערכים חילופי תרבות במטרה לשלב אנשי תרבות, מדע ורוח משתי הקהילות כך שייצרו מהלך משותף ויבקרו זה בקהילתו של זה.

תחת הכותרת "מוסיקה" נבחר בשנה שעברה איליה רייכלין ממודיעין, שנסע לרוצ’סטר להעביר סדנאות אומן וקונצרטים משותפים עם חברי הקהילה היהודית. ביקור הגומלין של הנציג מרוצ’סטר, סם אשר, מילא שבוע גדוש בפעילויות בתנועות הנוער ובתי הספר.

השנה הוחלט לבחור בכותרת "אמנות" ובימים אלה כבר נבחרה נציגה מהצד האמריקאי. לין פלדמן, ציירת, תושבת רוצ’סטר אשר הציגה בגלריות רבות בצפון ארה"ב.

ועדת ההיגוי במודיעין עמלה על מיונים של מועמדים ושל רעיונות יצירתיים לפעולה משותפת. בחירת הנושא "אמנות" מאפשרת יצירה משותפת של שתי הקהילות, ונבחנים כעת רעיונות של בניית פסל משותף, ציור קיר בשיתוף ילדי הקהילה, וזאת בנוסף לסדנאות הציור, עיסות הנייר וכדומה.

בימים הקרובים ייבחר הנציג מבין 18 האומנים שהגישו את מועמדותם, רובם ממודיעין ושניים ממכבים. בין המועמדים היו גברים ונשים בכל הגילאים מצעירים בשנות העשרים המוקדמות ועד פנסיונרים. כולם מתחום האומנות הפלסטית, בעיקר ציירים ופסלים או יוצרים בחומר מיוחד כגון: פסיפס, עיסות נייר ופלסטלינה.

האתר של לין פלדמן, נציגת רוצ’סטר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות