חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב: אל תגעו בפרחי הבר

 

חג הפורים מאחורינו ואצלי החג עבר בכייף, בשמחה עם הרבה הופעות ומפגש עם אלפי ילדים ברחבי הארץ וסוף סוף לא הייתי המאופר היחיד ברחוב.

 

שלום ילדים, חג הפורים מאחורינו ואצלי החג עבר בכייף, בשמחה עם הרבה הופעות ומפגש עם אלפי ילדים ברחבי הארץ וסוף סוף לא הייתי המאופר היחיד ברחוב. וזה היה כייף לראות כל כך הרבה ילדים ומבוגרים מחופשים בשלל תחפושות, שלל צבעים, הרבה חיוכים וצחוק אמיתי.

ביום שישי האחרון, הופעתי בצפון הארץ, ותמיד אני אוהב להגיע הרבה זמן לפני זמן המופע שלי. וכשנסעתי צפונה פתאום הבנתי מחדש כמה שהארץ שלנו יפה כי שמתי לב שהאביב הגיע והכל ירוק ופורח וכשעצרתי את הרכב בצד הדרך מצאתי את עצמי בשדה של רקפות סגולות ועוד הרבה פרחי בר יפיפיים ומרבדים צהובים.

סוף סוף עברנו את חג הפורים בשילוב גשם ושמש אביבית שהשמש החמה והנעימה עשתה טוב לכולנו בזמן העדלאידע בחולון ועם התחפושות הרבות ומאות אלפי ילדים שמחים ומאושרים. זה הזמן לנצל את זה שירד שלג בחרמון והנהרות והנחלים בתקופה זו בשיא זרימתם. גם הדרום פורח ומלבלב אחרי הגשם ותבקשו מההורים שימצאו את הזמן לקחת אתכם לראות את כל היופי שיש בארץ שלנו ותזכרו דבר אחד - פרחי הבר, מקומם בטבע ולא באגרטל בבית.

אם אתם נוסעים לטיול תשמרו על פרחי הבר ואל תקטפו אותם כדיי שאלה שיגיעו אחריכם, גם יוכלו ליהנות מהצבעים ומהיופי הפראי שיש בטבע. הפרחים משמשים גם כבית ומסתור לבעלי חיים רבים ולכן נשמור על מה שיש לנו. ולמזכרת אפשר לצלם ולשמור את זה במחשב ולא על השולחן בסלון. השבוע חזרתם מחופשת הפורים וממש בקרוב תצאו לחופשת הפסח. תנצלו את הימים עד החופש ללימודים, לחוגים, להכין שיעורים ולהתכונן למבחנים.

מאוד חשוב להתרחק ממעשי אלימות שמתרחשים לצערי מידי יום בגני הילדים ובבתי הספר, בחוגים, בגינה ובמקומות נוספים. יש למגר את התופעה הרעה הזאת מאתנו. אלימות לא חייבת להיות פיזית, גם אם מחרימים ילד כלשהו בכיתה, זה גם סוג של אלימות ולצערי אני שומע הרבה סיפורים על כך שמחרימים מכל מיני סיבות מטופשות ילדים כאלה ואחרים. אתם בטח לא תרצו להיות במקומם אז אני משאיר לכם חומר למחשבה... שבוע טוב מאיציק הליצן.

פינת המכתבים:

שאלה:לאיציק הליצן שלום, קוראים לי גל ואני בת 10 ויש לי בעיה רצינית עם אימא שלי. יש לי גבות מלאות שערות ואני רוצה ללכת לקוסמטיקאית לסדר גבות כי כולם צוחקים עליי וקוראים לי בשמות "חד גבה" וזה מאוד מפריע לי. אימא שלי לא רוצה לשמוע על כך וטוענת שעדיין מוקדם ושאני אחכה עד לבת המצווה שלי בעוד שנתיים. אני לא יודעת מה לעשות, זה מאוד מפריע לי וגורם לי להיות עצובה. אולי יש לך רעיון מה לעשות? עזור לי דחוף!

תשובה: לגל החמודה, אני בהחלט מבין אותך ואת המצוקה החברתית שבה את מצויה. לצערי אני לא מכיר את הורייך ולא יכול לדבר איתם על כך כי לכל הורה יש את הדרך שלו בחינוך ילדיו. מה שכן אני יכול להציע לך ואל תחכי עם זה, תיגשי ליועצת בית הספר בדחיפות, תדברי איתה על המצוקות שלך. אני בטוח שהיא תמצא את הדרך לעזור לך ובמידת הצורך, יש לה את הסמכות גם לזמן את הורייך לשיחה וכך אני בטוח שהבעיה תבוא על פתרונה בצורה הטובה ביותר. בהצלחה!

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על מסעדה  בתל אביב (שבקשו להישאר בעילום שם) שתרמה משלוחי מנות לילדים המאושפזים בבית החולים שניידר בפתח תקוה. ששם אני משמש כליצן רפואי. הם העמיסו את האוטו שלי בכל טוב שגרם לילדים ולהורים להיות שמחים ומאושרים בחג הפורים. זה הזמן להודות לכל אותם גופים ואנשים פרטיים אשר הגיעו ותרמו ברוחב לב בבית החולים במהלך כל ימות החג. וזה חימם את הלב לראות כמה אנשים רגישים ומוכנים לתת מעצמם למען הילדים החולים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות