חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודיעתלון 2014 חוזר

 

תחרות מיני טריאתלון שיצאה לדרך ב-2013 מודיעין מכבים רעות חוזרת לעיר ותיערך ב23.5.

 

ה"מודיעתלון", אירוע ספורטיבי- עממי המשלב יכולות של רכיבת אופניים, שחייה וריצה יצא לדרך עם מאוד ספורטאים בלב ובנשמה בשנה שעברה וזכה להצלחה רבה.

ההשתתפות במודיעתלון פתוחה לכל תושבי העיר. התחרות תחל בשעה שש בבוקר ברכיבת אופניים לאורך שדרות החשמונאים לכיוון לטרון, מאזור פארק ענבה ועד הכניסה ליישוב לנוף איילון וחזרה. אורך מסלול הרכיבה הוא 10 ק"מ. את הרכיבה יסיימו המתחרים במתחם הבריכה העירונית, שם יזנקו אל תוך המים הקרים לשחייה של 300 מטרים- 12 בריכות.

משם ימשיכו המתחרים לשלב השלישי של התחרות, הריצה. מסלול הריצה יהיה בתוך פארק ענבה שם יקיפו הרצים את האגם וישלימו 3 ק"מ של ריצה.

בסיום התחרות יתכנסו המשתתפים והצופים להפנינג ספורטיבי במתחם הבריכה העירונית הכולל חלוקת מדליות ותעודות השתתפות.

העלות לכל משתתף היא 55 שקלים וכוללת חולצה איכותית, כאשר ניתן להירשם כמשתתף יחיד או עד שלושה משתתפים ביחד וכל אחד מבצע חלק אחר של התחרות כאשר עלות הרישום לכך היא 85 שקלים.

עבור גילאי הילדים והנוער יתקיים מקצה נפרד הכולל תחרות אופניים לאורך 5 ק"מ, 200 מטר שחיה ו- 1.5 ק"מ ריצה במתכונת דומה.

ההרשמה לתחרות היא באתר האינטרנט של עמותת סחלבים ובמשרדי אגף הספורט העירוני החל מתאריך 5.4.2014 ועד לתאריך 17.5.2014 בשעה 12:00. לאחר מועד זה עלות הרישום לתחרות תהיה על סך מאה שקלים למשתתף.

את האירוע מפיק אגף הספורט בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הייעוץ המקצועי של התחרות. לקראת התחרות תציע קולדהם תכנית אימונים אישית לתושבי העיר בלבד לקראת התחרות. מתחרים שיהיו מעוניינים, יוכלו להירשם לתכנית אימונים של 4-3 מפגשים לאורך שלושה חודשים בסטודיו של קולדהם.

חנן דנציגר: "אגף הספורט חרט על דגלו את קידום וטיפוח הספורט העממי במודיעין מכבים רעות ושמח לתת לתושבי העיר את האפשרות לקחת חלק באירוע. הטריאתלון הוא אחד מענפי הספורט המאתגרים והמעניינים ואנו שמחים להמשיך את המסורת בעיר."

דליה קולדהם: "זהו אירוע ייחודי ראשון מסוגו בעיר המשלב בין ספורט עממי ומהנה לבין אתגרים ויכולות גבוהות מצד המשתתפים. החל מחודש מרץ ועד האירוע תתקיים תכנית אימונים אישית לכל נרשם הכוללת  כלים ואימון אפקטיבי, אימון משולב תומך טריאתלט, חיזוק וגמישות, תזונה נכונה וטיפים ועצות לטריאתלט המתחיל. זוהי חוויה מיוחדת לכל ספורטאי חובב המעוניין לשפר את יכולותיו ולקחת חלק בתחרות מאתגרת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות