חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : היום כולנו מתחפשים

 

המטרה של החג זה לשמוח וכמה שיותר וללכת למסיבות וליהנות מהמופעים השונים שבכל עיר, ובכל קניון מארגנים לכם מופעים שונים, ורובם בחינם אז תנצלו את זה

 

שלום ילדים הגענו לרגע הגדול, וחג פורים היגיע סוף סוף. וביום שישי כולם מתחפשים בגני הילדים ובבתי הספר וזה אחד הימים היפים בשנה, ובמוצאי שבת קוראים את מגילת אסתר בבתי הכנסת, ממש עם צאת השבת. וכולם מרעישים בזמן שמזכירים את השם של המן הרשע, ויש איסור מוחלט להכניס נפצים או דומיהם לבתי הכנסת, ובכלל יש איסור מוחלט מהמשטרה להשתמש בהם.

כי למעשה הם מורכבים מחומרי נפץ וכידוע לכולם זה מאוד מסוכן והשימוש בו יכול לגרום לכוויות, ואפילו לכריתת אברים, כמו אצבעות. אני לא מנסה להפחיד אתכם כי פשוט מדי שנה אני פוגש את אותם ילדים שלא שמרו על הכללים בבית חולים שניידר. ואני מתפלל כל שנה מחדש שלא יהיו כאלה ילדים בבית החולים.

אבל המטרה של החג זה לשמוח וכמה שיותר וללכת למסיבות וליהנות מהמופעים השונים שבכל עיר, ובכל קניון מארגנים לכם מופעים שונים, ורובם בחינם אז תנצלו את זה. ביום ראשון הקרוב אני אהיה בחולון עיר הילדים ושם אני מנחה ראשי של  העדליידע הכי גדולה במדינה,

זו השנה החמישית, עם 7000 משתתפים מכל הארץ,תזמורות,אקרובטים,לוליינים,בובות ענק, הולכי קביים, רקדנים ורקדניות מברזיל, ונגני בטוקדה,  כשהשנה היא בסימן "קצב לטיני" כמחווה למדינות דרום אמריקה ומונדיאל 2014 ה עדליידע  הקרנבל של ישראל תתקיים כמו הקרנבלים הגדולים של ברזיל ומדינות אמריקה הלטינית.

ביום ראשון בשעה 17:30 אני מופיע בקניון הגדול בפתח תקווה ומיד לאחר המופע אנו נוסעים לשמח את הילדים המאושפזים בבית חולים שניידר שלא יחגגו את החג כמו כולם, עם מתנות משלוחי מנות פרסים והפתעות נעשה גם להם שמח ונעבור בין המיטות של כל הילדים המאושפזים ונעלה להם חיוך גדול על השפתיים. אני רוצה לאחל לכולם חג פורים שמח לכולם עם אושר בריאות ושמחה גדולה.שלכם איציק הליצן.

פינת המעשה  הטוב :

השבוע אספר על עובדי בנק דיסקונט שביום שלישי הגיעו אחר הצהריים למועדונית של ילדים בסיכון יחד עם איציק הליצן וחילקנו לילדים המקסימים והמיוחדים מתנות ומשלוחי מנות וארגנו להם הופעות והפעלות שמחות עם בלונים והמון פרסים גם הצטרפו אליהם מסיימי קורס ליצנות מקצועית שכיום הם ליצנים לכל דבר .ובהזדמנות זו מאחל להם המון הצלחה בדרכם החדשה ומאחל להם שיזכו לשמח כמה שיותר ילדים בעולם.   

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי ליאור ואני בת 14 וכל שנה לפני פורים אני מבואסת כי אני שונאת להתחפש ולא אוהבת את החג הזה ומצד שני אני רוצה ללכת למסיבה וחייבים להגיע מחופשים וכל שנה אני לא הולכת למרות שאני ידעת שאני מפסידה תעזור לי עם עצה מה לעשות כי אני אוהבת את מה שאתה מציע לילדים במדור שלך ואולי השנה אני אשמח יותר.

תשובה:לליאור החמודה קראתי בעיון רב את המכתב שלך שכמובן לא יכולתי להכניס לכאן את כולו קודם אומר לך שאת בהחלט יכולה ליהנות בחג ואפילו אם תשימי כובע מצחיק ומעט איפור שלא תרגישי אותו ולכי תיהני כמו כולם .אבל אני בהחלט מסכים עם מה שאימא שלך רוצה שתפני לקבל עזרה מקצועית זה בהחלט יכול לשפר לך את איכות החיים שלך ולעשות לך סדר ב"בלאגן" שיש לך ואני בטוח שכולם ייהנו מכך אל תחששי זה רק לטובתך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות