חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אופטימיות בעיר: לא צפוי מחסור בכיתות

 

האם אכן תפתח שנת הלימודים בעוד חודשים ללא מחסור בכיתות לימוד? בלי קרוואנים? בעירייה מצאו פתרונות יצירתיים: מעונות יהפכו לגנים ובתי ספר ימשיכו לארח בתי ספר צומחים. גם במעונות היוםצפוי המחסור להימשך

 

עם היציאה לחופש הגדול החלטנו לבדוק האם בעוד חודשיים, עם פתיחת שנת הלימודים, צפוי מחסור בכיתות לימוד. את השאלה הפנינו לעירייה ומשם קיבלנו תשובה שהכל בסדר ואפילו קרוואנים לא יגיעו לכאן בספטמבר. ככלל קיימת תחושת אופטימיות זהירה בכל הקשור למצוקת מקום לילדי בתי הספר והגנים. אין דיונים קדחתניים בנושא. לא בהנהגת ההורים העירונית ולא בוועדת החינוך שאף לא התכנסה בחודשים האחרונים.

אז אומנם הקרוואנים שהגיעו בשנה שעברה לא יוחלפו במבני קבע אבל בעירייה אומרים שהכל בסדר לכל התלמידים יהיו כיתות בעוד חודשים וקרוואנים חדשים לא צפוים להגיע. מחסור ימשיך להיות במעונות היום ששניים מהם יהפכו לגני ילדים.

הדוברות: "כיום לא צפוי כל מחסור בגני ילדים או בכיתות לימוד בבתי הספר לשנת הלימודים תשס"ז, עקב מציאת פתרונות יצירתיים על ידי העירייה למרות היעדר תקציבים הולמים ממשרדי הממשלה, למענה ממוסד על כל צרכי החינוך בעיר. משרד החינוך אישר בניית תשעה גנים ברחבי העיר. בנוסף, העירייה החליטה לעשות שימוש במבנים חדשים של שני מעונות שבנייתם הסתיימה לגני ילדים. וכן, בתי הספר השונים יארחו זה את זה במהלך שנת הלימודים, עד לבניית כל בתי הספר הנדרשים בעיר".

איזה גנים בונים לקראת ספטמבר? שלושה גנים יפתחו בבית הספר היסודי החדש בקייזר, חמישה גנים יפתחו במתחם קייזר: 2 ברחוב לשם ו-2 ברחוב אבני החושן, גן אחד ברחוב התכלת. גן נוסף נבנה בשכונת בוכמן סמוך לגן תבור. חלקם של הגנים החדשים כבר נמצא בשלבי סיום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות