חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

העדלאידע - רק בשישי הבא 21/3 וגם זה בתנאי...

 

תהלוכת פורים הוזזה משישי ליום ראשון הקרוב, אבל כשנדמה היה שסוף סוף נחווה עדלאידע ביום פורים ולא לפניו כבעבר, הנה שוב מזיזים והפעם הרחק לשישי הבא. הסיבה, לא הכל יוכלו להשתתף בפורים עצמו. וכמו שנאמר: עד שלא ידע אם זה פורים או כבר פסח... ובתנאי שלא ירד גשם 

 

 בעיריה אוהבים להכין לנו הפתעותוכמו אחת לכמה שנים, זה קורה סביב תהלוכת פורים. לויכוח הנצחי סביב הצורך לערוך את החגיגות ביום שגם קוראי המגילה יוכלו להשתתף, נוספו השנה הורים רבים שעובדים ביום זה והצרוף של השניים הביא את העיריה להזיז את העדלאידע הרחק ליום שישי הבא. אביב הגיע פסח בא...

אבל בואו נלך להודעת העיריה: במהלך ההכנות לקראת תהלוכת העדלאידע שתוכננה ליום ראשון עלה כי יותר ממחצית המשתתפים שהיו מתוכננים לקחת חלק בעדלאידע, לא יוכלו ליהנות מהאירוע ולכן הוחלט לדחות את העדלאידע ליום שישי, 21.3.2014. במידה ויירד גשם ביום שישי, 21.3, יבוטל האירוע.

מאחר ומטרת העדלאידע היא שהילדים והתושבים ייהנו מהאירוע כמו בכל שנה. נערכת העירייה יחד עם הצוות החינוכי של בתי הספר והנהגות ההורים לקיום התהלוכה במועד החדש כפי שהיא תוכננה מראש.

חגיגות פורים אמנם נדחו בשבוע אולם החגיגה תישאר במתכונתה, כמיטב המסורת, עם תהלוכת תחפושות בהשתתפות מאות ילדים מכל בתי הספר בעיר ובני נוער ובהפנינג פעילויות והופעות באמפי פארק ברחוב עמק החולה מהשעה 11:00 עד לשעה 15:30, אליהן צפויים להגיע אלפי תושבים ואורחים שייהנו מאווירה פורימית משמחת.

האירוע ביום ראשון בהשתתפות "יובל המבולבל", יתקיים כמתוכנן בין השעות  11:00 - 14:00 בפארק הדגים באירוע יתקיים הפנינג פורימי שיכלול סדנאות יצירה, ליצנים, מאפרות, קליעת צמות, מתנפחים ועוד. כל האירועים, הסדנאות והפעילויות ללא תשלום.

כמו בכל שנה גם השנה העדלאידע הותאמה והונגשה למוגבלים בתנועה. עמדת צפייה תהיה  בפארק שמול מרכז שרבט בכתובת עמק החולה 32. הכניסה תתאפשר דרך רח’ עמק יזרעאל (דרום) ועד מרכז "שרבט". נכים המעוניינים להיכנס עם הרכב מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 או עם מחלקת ביטחון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד. בנוסף תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

תהלוכת אשתקד

בשל התהלוכה יחסמו לתנועה במהלך העדלאידע בין השעות  10:00 - 16:00. רח’ עמק החולה משני צידיו מדרך יאיר פרג ועד פינת רחוב נחל עיון "קאנטרי סנטר", וכן כל הרחובות המוליכים אליו. בעירייה ציינו כי לתושבי הרחובות נחל צין, פארן, קדרון ושניר תתאפשר כניסה לבתיהם עם הצגת תעודת זהות המעודכנת בכתובת מגוריהם.

עוד נמסר כי על פי התקדמות התהלוכה ייפתחו החל מהשעה 14:30 רחוב עמק החולה מדרך פרופ’ יאיר פרג ועד מרכז "שרבט" לשני הכיוונים ורחוב עמק החולה מקניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן.

מהעירייה נמסר כי בזמן התהלוכה לא תותר תנועת כלי רכב לדיירי עמק החולה, לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים לשטח העדלאידע ולא תתאפשר הכנסת נשקים אישיים/פרטיים/צה"לי לאירוע.

עכשיו מה שנותר להתפלל זה שבשישי הבא הכל יהיה בסדר אחרת כל המאמץ הגדול של ארגון התהלוכה עלול לרדת לטמיון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות