חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מערכת יחסים // גרפולוגיה

 

מערכת היחסים בין האחים והאחיות במשפחה היא מערכת היחסים הארוכה ביותר בחייו של אדם. היא מתחילה כשנולדים ונמשכת לרוב אחרי הזדקנות ההורים ומותם

 

מערכת יחסים זו נחוות באופן שונה על ידי כל אחד מהאחים לעיתים יהיו בה  יחסים קרובים עם אהבה ומסירות ,אך גם קנאה ושנאה תלוי באישיות ,במיקום של הילד במשפחה ,בהרכב המשפחה

(בנים בנות) וביחס והמעורבות של ההורים .

דורית (40) פנתה אלי ובקשה שאקבלה בדחיפות ובתקיפות ,נפגשנו לאחר מס" ימים והסבירה

שלקתה פעמיים בהתקף חרדה ,ואינה מצליחה לשלוט בזה.

זה התחיל סיפרה לי לפני כשלוש שנים ולאחר אירוע משפחתי שבו אחיה  ניתקו איתה מגע.

.בילדותה ההורים התגרשו אביה שהיה שתלטן "עזב את הבית ודאג לעצמו" כך תארה

וכילדה בכורה עם אם חלשה היא פרשה חסותה על אחיה ונהגה לגונן עליה. הניתוק של אחיה עימה וחוסר האכפתיות שגילו  גרמו לה לעצב ותסכול, עם ההתעלמות לא יכלה להשלים ,והחרדה שחשה ביטאה את חוסר היכולת לשלוט במצב.

בניתוח הגרפולוגי זיהיתי שדורית בחורה כריזמטית שאפתנית עם כושר מנהיגות ,שמבקשת לשלוט בעצמה ובסביבתה הקרובה. היא התוודעה להתנהגותה ולתפקיד האב שלקחה על עצמה שבו חיקתה את התנהגותו  וראתה את העולם דרך זווית עיניו.

באימון האישי נחשפו יכולותיה היא שינתה את הגישה . כוח הרצון והתמדה שעזרו לה להשיג מטרות בחיים ועזרו לה בדרך למטרה  החדשה לחדש את הקשר עם האחים ולבנות מערכת יחסים בריאה יותר ומאוזנת.

 את האם למדה להעריך ולחולשה שפרשה זאת כילדה קטנה הבינה שיש בה כוח שכן בגילויה האדם הופך להיות אמיתי אנושי וטוב יותר .ואילו מכוח העידוד והאהבה שקיבלה מהאם אפשר לה לגדול ולצמוח ולהאמין בעצמה וביכולותיה.

אבחון גרפולוגי

שרון (35) מבקשת ללמוד על עצמה , יכולות ותכונות אופי.

שרון היקרה ,הינך בחורה יסודית אסטטית ,עם יכולת להקפיד על פרטים ,עם משמעת פנימית וצורך במעורבות. יש בך מתח את רגישה לביקורת ועם צורך לשמור על שליטה. חשוב לך התדמית החיצונית ואת משקיעה ופועלת למען החברה.הפער  שאת חווה הוא מהרצון לשינוי ,אך בפועל את מתקשה כי המסגרת מקנה לך את תחושת הביטחון , והודאות שאת זקוקה. 

כדי שתוכלי לעשות שינוי את צריכה ללמוד לשחרר ולהרפות, באימון אישי את יכולה להעזר.. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות