חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”קפה בפארק”

 

יותר ממאה בני נוער הגיעו ביום שישי האחרון למתחם הבילוי החדש ”קפה בפארק” שבפארק ענבה, סמוך לאמפיתאטרון שליד האגם

 

בני הנוער שהגיעו נהנו ממוזיקה, בית קפה במחירים מיוחדים, פינות ישיבה ושולחנות משחק מגוונים. את פני בני הנוער שהגיעו למקום, קיבלו חברי מועצת העיר ובהם מחזיק תיק נוער, אלעד שמעונוביץ, שמעון גואטה ושחר מי-און וכן גזבר העירייה, רם סידיס ומנהל ההקמה של מינהלת אופק רון ברזני. הארבעה הגיעו על מנת על מנת להתרשם מהערב הראשון של המתחם ולאחל הצלחה בהמשך הדרך.

הצורך בפתיחת "קפה בפארק" לאור בקשתם של בני הנוער מהעיר ואור הצורך שהעלו להפעלת מקומות בילוי זמינים, בנקודה מרכזית בעיר, במטרה שיהיו פתוחים בלילות שבת ויהיה בהם תוכן שהוא אטרקטיבי עבורם.

בני הנוער שהגיעו למתחם נהנו מספר רב של פעילויות ובהן שולחנות פינגפונג, "הוקי אויר" פינות ישיבה ועוד. את הפעילות במקום מרכזת מחלקת הנוער והצעירים בשיתוף עם חברת "אקסייטלנד" המפעילה את הקיוסק ומתקני המשחק בפארק ענבה יחד עם מינהלת אופק האחראית על תפעול הפארק. במקביל למשחקים והמפגשים של בני הנוער במקום היה גם הצוות המקצועי של מחלקת הנוער והצעירים הזמין לבני הנוער לשיחות בגובה העיניים.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "הכמות הגדולה של בני הנוער שהגיעו בפעם הראשונה ל"קפה בפארק" הראתה עד כמה יש צורך ליצור עוד פעילויות ומקומות מפגש עבור כלל בני הנוער בעיר. במקום היתה אווירה טובה, בני הנוער נהנו עם מוזיקה, משחקים ואוכל מבלי להפריע לשכנים מסביב ואין לי ספק שבשבועות הקרובים מספר בני הנוער שיבואו לכאן ילך ויגדל."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות