חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מהשבוע בני הנוער יוצאים ל”קפה בפארק”

 

ביום שישי, 7.3 ייצא לדרך מיזם חדש של מחלקת הנוער והצעירים בעמותת ”סחלבים” עבור בני נוער בעיר - ”קפה בפארק”.

 

הרעיון לפתיחת המיזם נולד מתוך הבנת הצורך של בני הנוער בעיר להפעלת מקומות בילוי זמינים, בנקודה מרכזית בעיר, הפתוחים בשישי ואטרקטיביים עבור בני הנוער.

"קפה בפארק" היא חלק מתוך מגוון התכניות והאירועים אותם מתכננת מחלקת הנוער והצעירים לפתח לטובת בני הנוער בעיר. "קפה בפארק", שישמש נקודת מפגש לבני נוער בערבי שבת יהיה בפארק ענבה, בקיוסק הסמוך לאמפיתאטרון. במקום ימכרו משקאות קלים, משקאות חמים, אוכל קל וחטיפים, במחירים נוחים לבני נוער. המקום יעוצב כבית קפה עם פינות ישיבה גם בחוץ וגם בפנים, בנוסף, יוכלו ליהנות בני הנוער ממגוון משחקי מולטימדיה, שולחן פינג פונג, שולחן הוקי אוויר ומשחקי קלפים.

הפעלת המקום תיעשה בשיתוף פעולה בין מחלקת הנוער והצעירים לבין חברת "אקסייטלנד" המפעילה את הקיוסק ומתקני המשחק בפארק ענבה והיא תתקיים בכל יום שישי מהשעה 22:00 ועד לשעה 02:00 בבוקר.

נוסף על המפעילים במקום ינכח בכל שעות הפעילות הצוות המקצועי של מחלקת הנוער והצעירים אשר יהיה זמין לבני הנוער לשיחות בגובה העיניים. לפרויקט שותפים גם פרויקט "עיר ללא אלימות", החברה הכלכלית ומחלקת הביטחון של העירייה.

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "במחלקת הנוער והצעירים סימנו כיעד פעילות את ימי שישי בערב במהלך שנת הלימודים, כאשר לנוער אין מספיק מקומות בילוי בעיר. בחודש הקודם התחלנו ליין של מסיבות המיועדות לבני הנוער ובשבוע הבא יחל לפעול "קפה בפארק" שייתן מענה לצורך זה. כאשר גרף הפעילות לבני הנוער בעיר עולה, כך גרף מקרי האלימות, ונדליזם ושתיית אלכוהול יורד ולכן אנחנו נמשיך לפעול ולקדם את תחום הנוער בעיר על מנת לצמצם תופעות אלה ככל שניתן"

מנהלת מחלקת נוער וצעירים, לטם גל: "פרויקט זה בדומה לפרויקטים נוספים בעיר המיועדים לבני הנוער, היא פרי יוזמתם של בני הנוער, אנו במחלקת הנוער והצעירים רוצים לענות על הצרכים של בני הנוער ולכן עובדים בשיתוף פעולה מלא ועזרים להוציא לפעול פעילויות מעניינות ומגוונות. אנו מזמינים את בני הנוער להיות חלק מהפעילות הזו ומפעילויות נוספות על מנת לשנות את תרבות הפנאי של בני הנוער בעיר"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות