חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סיירת הבנות של השירות הלאומי הגיעה לעיר

 

שבוע שעבר הגיעה לעיר "סיירת הבנות הראשונה של השירות הלאומי". ה"סיירת", הינו שם הקוד לקבוצת תלמידות הנמצאות בשנת הלימודים האחרונה בבתי הספר ונמצאות לקראת שנת השירות המגיעות מכל הארץ על מנת לבחון את מידת התאמתן לביצוע התנדבות של שרות לאומי בעיר

 

כיום משרתות בעיר 45 בנות שרות לאומי המגיעות לתרום ממקומות שונים בארץ. במסגרת האגודה להתנדבות עוזרות בנות השירות לאוכלוסייה בעיר במגוון תחומים, החל מסיוע בגני העירייה ובתי הספר, דרך סיוע בגני החינוך המיוחד, וכלה בסיוע במחלקות השונות של האגף לשירותים חברתיים ונושאים נוספים.

את הסיור בעיר ארגנה האגודה להתנדבות בהנחיית רכזת השירות הלאומי בעיר, שולי ידגר. במהלך הסיור נפגשו הבנות עם נציגי העירייה בתחומים השונים על מנת להתרשם מהעיר ולבחור מקום ותחום לשירות בשנה הבאה.

במסגרת הביקור, נפגש סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ, עם הבנות, וסיפר להן על העיר, יתרונותיה והאנשים המיוחדים שבה. בנוסף פגשה את הסיירת גם את מנהלת המחלקה לצרכים מיוחדים במינהל החינוך, דורית קוטלר, אשר נתנה לבנות מידע לגבי אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים בגנים ובבתי הספר בעיר.

סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ: "אנו רואים בבנות השרות הלאומי כוח משמעותי בחיזוק הפעילות של העירייה במחלקות השונות וזו הזדמנות נוספת להודות לבנות השרות הלאומי ולבנות הגרעין על ההתנדבות שלהן לאורך כל השנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות