חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שגריר קניה במודיעין

 

אורח מיוחד הגיע השבוע לבניין העירייה, שגריר קניה בישראל אוגוסטינו ס.ק נג’ורוקה

 

השגריר אותו קיבל מטעם העירייה, סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ, הוזמן לביקור על ידי תושב העיר משה סדיה המשמש כחבר בארגון "הצלה איו"ש" ורכז בארגון "מצילים ללא גבולות".

סדיה חזר רק לפני כחודשיים מטיפול בנפגעי הסערה בפיליפינים הזמין את השגריר לעיר לאחר שחברי קבוצתו של משה ביצעו הדרכות של עזרה ראשונה ובדיקות עיניים במרחב הכפרים בקניה.

במהלך הביקור בעיר, התקיימה ישיבה חגיגית בבניין העירייה בהשתתפות סגן ראש העיר אילן בן סעדון, חברת המועצה ומחזיקת תיק קשרי חוץ, הילה שי וזאן, מנהלת מחלקת קשרי חוץ, זיוה אסא ומתנדבי הארגון.

חרל"פ סקר בפני האורח את התפתחות העיר בשנים האחרונות ותהליכי הבנייה בעיר והציג  את מערכת החינוך ומערך המתנדבים העירוני. השגריר שהתרשם מאד מהפגישה יצא לסיור בעיר בלוויית המארחים ובראשם משה סדיה.

 במהלך הסיור התארחה הפמליה לארוחת ערב בביתו של משה סדיה והערב כולו  הסתיים  בטקס הענקת ציוד החייאה מתקדם לרופאים מתנדבים בעיר  ולשמיעת הרצאה על מחלות מדבקות ודרכי ההתמודדות בבית "אמונה".

משה סדיה :" אין ספק שההתנדבות הקטנה שלנו כבודדים בארץ ובעולם  משרתת את האינטרסים של מדינת ישראל ומראה את פניה היפות של ישראל  לא פחות מקמפיינים פרסומים בהם מושקעים סכומים נכבדים".

סגן ראש העיר מיכאל חרל"פ: "השגריר התעניין בשני נושאים. הראשון תהליכי הבנייה בעיר ושיטות הבנייה וכן בכל הקשור לבתי הספר המיוחדים שקיימים בעיר וזאת מתוך כוונה להעתיק את המודל למדינתו. סיכמנו להמשיך לשמור על קשר וכן לביקור חוזר בעיר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות