חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

משלוח מנות לאמילי

 

פני כשלוש שנים, פורסם ברחבי העיר סיפורה של הילדה אמילי אמבר. בגופה של אמילי, אז תלמידת כתה ב’ בבית הספר היובל בעיר התגלה גידול סרטני אלים. בתחילת השבוע mcity אף כלל אייטם על הילדה וקרא לציבור לתרום. עכשיו מתברר שגם הנהגת ההורים התגייסה למענה

 

 

כדי לגבור על הסרטן עברה אמילי ניתוח מורכב אך התאים הסרטניים מיאנו לעזוב את גופה וכדי להתגבר עליו היא נזקקה לטיפולים רפואיים בארץ ובחו"ל שעלותם גבוהה.

סיפורה של אמילי נגע לאלפי תושבים מהעיר שנרתמו לסייע לה הן במסגרת מערכת החינוך העירונית ובראשה בית הספר היובל, הן בפעילות בשטח לאיסוף תרומות, גיוס כספים והקמת דוכנים על ידי מועצת הנוער העירונית בשיתוף יחידת הנוער והצעירים במתנ"ס מודיעין וכן תנועות הנוער הפועלות ברחבי העיר ובאמצעות קמפיין פרסומי תקשורתי בעיתונים המקומיים וברחבי העיר.

בזכות ליבם הרחב של תושבי העיר ואנשים טובים רבים מכל הארץ הצליחו הוריה של אמילי להשיג מימון לסדרת טיפולים בבית החולים בגרמניה, שהביאו את התאים הממאירים לרמה מינימלית (רמת ה"נורמה") ולאחריהם השתלת מח עצם בארץ. ולשמחת כולם, מצבה של אמילי השתפר והיא חזרה ללכת לבית הספר.

לאחרונה התבשרו אמילי והוריה כי הגידול הסרטני שב לגופה. מצבה של אמילי החמיר, המחלה בהתפרצות והתאים הסרטניים בגופה מתפתחים במהירות. עפ"י המלצת הרופאים בארץ ובעולם הטיפול להצלת אמילי כולל: טיפול מטרונומי הכולל קוקטייל של 5-6 תרופות כדי למנוע מהגידול להמשיך להתפתח, שעלותן לחודש הינה כ-100,000 שקלים וניתוח וטיפולים בבית חולים MD Anderson  שעלותם הינה כ- 500,000 דולרים.

לאור מצבה הקשה של אמילי החליטה הנהגת ההורים המוסדית להתגייס ולסייע לאמילי ובני ביתה בגיוס המשאבים הדרושים להצלתה. הנהגת הורי התלמידים פרסמה מכתב להורים ובו הודיעו כי בחג הפורים הקרוב במקום משלוח מנות המסורתי יביאו כל תלמידי העיר וכל ילדי הגנים משלוח מנות עבור אמילי משלוח המנות יהיה למעשה תרומה של 20 שקלים לפחות מכל ילד אשר יועברו לחשבון הבנק של אמילי בעמותת "קו לחיים". עוד ציינו בהנהגת ההורים כי במינהל החינוך, בירכו על יוזמה זו והודיעו כי יסייעו להורים בארגון פעילות זו.

בהנהגת ההורים המליצו במכתב שנשלח להורים כי מהלך זה ייעשה במקביל להסבר לילדים על החשיבות של המעשה שנועד להציל חיים של ילדה  והסבר לחשיבות העליונה של כולנו לסייע זה לזה בעת צרה ובכך לבנות קהילה תומכת בעיר מודיעין. יו"ר כל הנהגות ההורים מכל בתי הספר בעיר הביעו תמיכה מלאה ורצון אמיתי לסייע בכל דרך באיסוף התרומות לאמילי.

ברור לכולנו שבין אמילי לטיפול הרפואי קיימת תהום עמוקה וכולנו מתגייסים  לסייע לה לעבור תהום זו. מלבד משלוחי המנות של כל תלמידי העיר, הנהגת ההורים קוראת לתלמידים הורים וכל תושב בעיר שמוכן לסייע באיסוף תרומות בעמדות התרמה שיפוזרו בעיר, ליצור קשר עם ilan@kavlachayim.co.il ואנו נשבצו במערך התרמה זה. כולנו מתפללים לבריאותה ושלומה של אמילי ומקווים שהיא  תספיק לקבל את הטיפול הרפואי מציל החיים במהרה ולאחר כל הטיפולים תחזור לחיי הילדות כמו כל הילדים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות