חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

עדלאידע 2014

 

משנכנס אדר מרבין בשמחה ובעירייה מודיעין, מכבים-רעות ההיערכות לקראת חג פורים מגיעה לשיאה

 

משנכנס אדר מרבין בשמחה ובעירייה מודיעין, מכבים-רעות ההיערכות לקראת חג פורים מגיעה לשיאה כאשר עיקר ההכנות הן למסורת הכי צבעונית בעיר - תהלוכת העדלאידע. הצעדה הצבעונית של השנה תתקיים ביום שישי 14.3.2014 תחל מהשעה 12:00.

כמו בכל שנה גם השנה חגיגות פורים במודיעין, מכבים-רעות נערכות כמיטב המסורת עם תהלוכת תחפושות בהשתתפות מאות ילדים מכל בתי הספר בעיר ובני נוער ובהפנינג פעילויות והופעות באמפי פארק ברח’ עמק החולה. גם השנה צפויים להגיע לעדלאידע אלפי תושבים ואורחים שייהנו מאווירה פורימית משמחת ותהלוכת עדלאידע מרהיבה רבת משתתפים. אליה צפויים להגיע אלפי תושבים ואורחים שייהנו מאווירה פורימית משמחת.

השנה תיערך העדלאידע בסימן נייר כחומר וכנושא. כאשר המיצגים והתחפושות אותם יכינו תלמידי העיר בהנחייתן של המורות לאומנות יהיו מיוצרים באמצעות נייר.

תהלוכת העדלאידע תהיה בהשתתפות תלמידי שכבות ד’ ושכבות ה’. מכל בתי הספר שיתחפשו בהתאם לנושא שנבחר לבית ספרם. בראש התהלוכה יצעדו ראש העיר, חיים ביבס, חברי מועצה ולאחריהם כל בתי הספר בעיר. כמו בכל שנה גם השנה יצעדו ילדי אקי"ם וילדי איל"ן בצעדה כאשר ילדי אקים יצעדו עם תלמידי בית הספר "מעוז המכבים"  וילדי איל"ן יצעדו, כמו בכל שנה עם ילדי בית הספר הדמוקרטי. יחד עם הצועדים יהיו גם ילדי חוגי המתנ"ס וחוגים פרטיים, קבוצות אקרובאטיקה, מחול וג’אז, תנועות הנוער, מועצת הנוער ומייצגים פורימיים.

במקביל לצעדה יפעל מתחם פעילויות פתוח לקהל הרחב בין השאר ייקחו חלק באירוע הולכי קביים, מתנפחים, בנג’י, מיצגים ועוד. האירוע נוסף שיהיה, לצד התהלוכה, הוא המופע  של מימי ויויו שיחל בשעה 13:30.

כמו בכל שנה גם השנה העדלאידע הותאמה והונגשה למוגבלים בתנועה. עמדת צפייה תהיה  בפארק שמול מרכז שרבט בכתובת עמק החולה 32. הכניסה תתאפשר דרך רח’ עמק יזרעאל (דרום) ועד מרכז "שרבט". נכים המעוניינים להיכנס עם הרכב מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 או עם מחלקת ביטחון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד. בנוסף תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

חגיגות הפורים יימשכו השנה גם לחופשת פורים, לאחר העדלאידע. ביום ראשון, 16.3.2014 בין השעות  11:00 - 14:00 תתקיים בפארק הדגים חגיגה עם כוכב הילדים מספר אחת "יובל המבולבל" במופע בידור מיוחד לכבוד פורים. על הדשא הפנינג שיכלול סדנאות יצירה, ליצנים, מאפרות, קליעת צמות, מתנפחים ועוד. כל האירועים, הסדנאות והפעילויות ללא תשלום.

במהלך האירועים ייחסמו לתנועה רחוב עמק החולה והרחובות הסמוכים לו. עקב סגירת הרחובות יחולו שינויים בתחבורה הציבורית. יש לעקוב אחרי הפרסומים בעיתונות המקומית ובאתר העירייה www.modiin.muni.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות