חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

”החלום שלי הוא להיות מדורג במקום הראשון בעולם”

 

ראם ורטהיימר עדיין לא בנבחרת של בית הספר לטניס אביחי צאלה, אבל זה לא גורע מרשימת ההישגים שלו: זכייה במקום הראשון בשני סבבי וילסון האחרונים ובשתי אליפויות מודיעין בטניס. והוא רק בן 11

 

ראם ורטהימר מבית הספר לטניס אביחי צאלה במודיעין חוגג החודש יום הולדת 11, אבל את המתנה האמיתית שלו הוא השיג בעצמו בסבב וילסון שנערך לאחרונה ברמת השרון, שבו זכה במקום הראשון. ורטהיימר, תלמיד כיתה ה’ בבית הספר חוט השני במודיעין, מתאמן בטניס זו השנה השלישית בלבד, אבל הפוטנציאל האישי שלו אדיר. כאמור, בסבב וילסון האחרון וגם בסבב וילסון הקודם הוא זכה במקום הראשון בקטגוריית שלושת רבעי מגרש, וכך גם בשתי אליפויות מודיעין האחרונות.

ורטהיימר מתאמן חמש עד שש פעמים בשבוע - אימון פרטי אחד, שלושה אימונים קבוצתיים ושני אימונים אישיים של אביו שמוליק. השנה, לקראת המעבר למשחק על מגרש שלם, החליטו במועדון הטניס אביחי צאלה בשיתוף הוריו להעביר את ראם למשטר אימונים מתוגבר יותר. זאת במטרה לשפר את יכולותיו המקצועיות, שמה שמעיד עליהן יותר מכל הוא המדף בחדר שלו בבית מגוריו העמוס גביעים ומדליות מהטורנירים השונים שבהם שיחק. 

לראם יש אח תאום בשם עילאי, המשתתף בנבחרת של מועדון טייגרס טקוואנדו במודיעין, וגם שני הוריו עוסקים בספורט - האם עינת רצה למרחקים ארוכים ורוכבת על  אופניים והאב שמוליק רוכב על אופניים.

אימו של ראם, עינת ורטהיימר: "למרות שראם עדיין לא בנבחרת של המועדון, רואים בו פוטנציאל גדול ולכן הוא מוזמן להשתתף בתחרויות רבות של הליגה לטניס. יש לו את הפוטנציאל להיות שחקן טניס טוב - יש לו גובה, הוא שומר על קור רוח ולא מוותר על אף כדור. הוא גם מצליח בלימודים".

ראם מספר כי "לפני שלוש שנים נרשמתי לחוג טניס באביחי צאלה, וכבר בקבוצה הראשונה שלי הייתי די טוב והתקדמתי לקבוצה יותר טובה, ולאחר מכן  לקבוצה מתקדמת יותר. אם אתמיד ואשתפר, גם אגיע לנבחרת של אביחי צאלה".

מה החלום שלך?

"להיות אלוף הטניס ולהיות מדורג במקום הראשון בעולם. רפאל נדאל הוא השחקן שנחשב בשבילי מודל לחיקוי, כי הוא כמעט ולא מחמיץ אף כדור. למרות שיש לי הרבה אימונים בשבוע, אני מצליח להסתדר עם הלימודים ולהיפגש עם החברים. אני מאמין שאעבור בצורה טובה את המעבר משלושת רבעי מגרש למגרש שלם".

לירן קרמינצר, מאמנו של ראם ומנהל מרכז הטניס באבני חן (קייזר) מטעם אביחי צאלה: "ראם עשה התקדמות גדולה מאוד, למרות שהוא עדיין לא בנבחרת. הדבר הכי טוב אצלו זו המוטיבציה שלו - כשהוא רואה מטרה מול העיניים הוא לא מוכן לוותר וממשיך לנסות עד שהוא מצליח. מעבר לזה, על המגרש הוא קר רוח, שולט בעצמו ולא נבהל לרגע גם אם הוא מפסיד, וזה נותן לו יתרון גדול. הוא עוד יגיע לגדולות ויש לו לאן להתקדם, ולא רק בטניס".

בית הספר לטניס אביחי צאלה נחשב למועדון הטניס הגדול ביותר בארץ, ומתאמנים ומשחקים בו  כ-700 שחקנים ושחקניות. בית הספר לטניס אביחי צאלה פועל מזה 13 שנה והוא פועל בשני מרכזים: האחד במכבים הכולל שישה מגרשים, והשני במרכז הספורט העירוני בשכונת אבני חן (קייזר) הכולל ארבעה מגרשים, וגם במגרשי הספורט של בתי הספר ניצנים, עידנים, אלונים ודורות. כמו כן, מתאמנים במועדון כמאה שחקנים מבוגרים.

בתמונות: ראם ורטהיימר על המגרש

צילומי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות