חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מי שהולך להתגרש עם עו”ד בבית משפט הוא פראייר ואכזרי

 

בניהול גירושין על ידי עורכי דין, אתם לא שולטים בתהליך והם יודעים לגרור אתכם למלחמה שאתם לא יודעים לצפות אותה ואיך היא תפגע בילדים, בגישור אתם שולטים בתהליך והמלחמה נשארת בחדר הגישור ולכן לא פוגעת בילדים

 

מיכל ישבה איתי ביום שטוף שמש על כוס קפה של שישי צהריים עם משקפיים כהים שמכסים חצי פרצוף. מדי פעם זלגה איזו דמעה מתחת לזכוכית הכהה וחוררה את קצף הקפה. "ברוך השם, סיימתי עם זה, הוא מחוץ לחיי" היא אמרה, ואני חייכתי אבל ליבי נחמץ.


הסאגה הזו שנמשכה יותר משנה וחצי עלתה לה ב-62,000 ש"ח, בילד שחזר להרטיב בלילה בגיל שש אחרי שלוש שנים יבשות, ובילדה בכיתה ד’ שקרועה ובוכה מתי אבא חוזר ולמה הוא כועס עליה.


אבל לכו אתם תטיפו לאישה שסיימה את כל זה לפני שבוע. אני לא הצלחתי. באותו רגע הצעתי לה  רק הקשבה ונחמה. אבל הנה אתם, לכם אני כן הולך להטיף ולהסביר איך אתם תוכלו להינצל. לכם אני הולך לטחון את המוח, לאחוז בכם, לנער, לטלטל ולצעוק.


זו ההזדמנות שלכם לעבור דף ולקרוא עוד ביקורת על שף שנולד מאסטר, כי מי שנשאר איתי יקבל את הכל בפנים. מי שנשאר איתי חייב לקבל את האמת וכל האמת, ואני לא מוכן שיחזור על הטעות של מיכל.


אני לא מוכן שעוד מישהו יעבור גירושים במערכת המשפט, אבל לצערי לא ממש שואלים אותי, ולכן יותר מ- 13,000 זוגות בכל שנה מתגרשים בבית המשפט בכל זאת.יותר מ-26,000 איש ואישה בוחרים לערב מערכת משפטית מנופחת, גסה וזרה בתהליך כה מורכב, עדין ורגיש כפרידה כואבת של בני זוג עם ילדים.

מי שמתגרש שלא באמצעות גישור הוא פראייר ואכזר
פראייר - על חשבון הגב שלו. פראייר כי הוא בוחר לשלם בממוצע 50,000 ש"ח על הגב שלו, פראייר כי הוא בוחר למתוח דיונים משפטיים שנה ותשעה חודשים בממוצע, פראייר כי הוא בוחר להיות מתומרן על ידי מלחמות עורכי דין שאין לו שום השפעה עליהם.
האכזריות,היא כבר על חשבון הילדים.
מי שפותח מלחמה ממושכת עם אישתו לשעבר לשעתיד, ומי שבוחרת להתנגח בבעלה באמצעות עורכי דין ובתי משפט, הם קודם כל אכזריים. אל תטעו - הילדים הם אלה שבסוף משלמים את המחיר, ולצערי, אנחנו בבית לגישור ויישוב סכסוכים אוספים לפעמים את השברים של אלה שנלחמו עד שהתמוטטו, ובסוף הגיעו אלינו, או יותר גרוע - רואים מהצד את אלה שלא הגיעו אלינו, והלב נכמר.
אנחנו רואים ילדים שחזרו להרטיב, ילדים שאיבדו את תמימותם, ילדים שראו את שני האנשים היקרים להם ביותר, עמודי התווך והמגן שלהם מול כל העולם, הורסים זה את זה ונלחמים מלחמה מרה מעל ראשיהם הקטנים.

אז למה בגישור אין פראיירים ואין אכזרים? כמה נתונים - בבקשה: הליך משפטי לוקח בממוצע שנה ותשעה חודשים לעומת גישור שאורך בממוצע 10 שעות.
שכר עורך דין הוא בממוצע 50,0000 לכל צד (פלוס מע"מ), עלות הליך גישור ממוצע הוא כ-8000 ש"ח לכל צד.
בניהול גירושין על ידי עורכי דין, אתם לא שולטים בתהליך והם יודעים לגרור אתכם למלחמה שאתם לא יודעים לצפות אותה ואיך היא תפגע בילדים, בגישור אתם שולטים בתהליך והמלחמה נשארת בחדר הגישור ולכן לא פוגעת בילדים.
גירושין בניהול עורכי דין מוציאים אתכם לקרב מעל ראשי הילדים, מגשר בחדר הגישור שומר עליכם ועל הילדים שלא יפגעו.

אז, (ושלא נדע) אם אי פעם תמצאו את עצמכם מול עורך דין שאומר לכם "תעשו לי רשימה של קרנות ההשתלמות והפנסיה שלו, וכשנסיים איתו/איתה הוא יגור בחושה", תעשו לעצמכם ולילדים טובה, תעופו משם מהר ולכו למגשר טוב.
ושלא נצטרך אחר כך לנחם אתכם בבית קפה בשישי בצהריים.

בועז פיין הוא מגשר מטעם הבית לגישור ויישוב סכסוכים באזור מודיעין ויישובי הסביבה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות