חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שמעונוביץ ממריא

 

חבר מועצת העיר ודובר העירייה לשעבר, אלעד שמעונוביץ, מונה לתפקיד ראש מטה יו"ר מרכז השלטון המקומי. להיכן עשוייה עוד להתגלגל הקריירה הנוסקת הזו? 

 

"שאפתנות היא התכונה שהכי מאפיינת אותי", טען דובר העירייה לשעבר אלעד שמעונוביץ, בפתיחתו של ראיון עומק שקיימתי עמו לפני כשנה. ואכן, השבוע השאפתנות הזו הביאה לשלב חשוב נוסף בהתקדמותו של שמעונוביץ הצעיר (30) ובבניית הקריירה הציבורית/פוליטית שלו.

 

כזכור, לפני חודשיים נבחר ראש העיר חיים ביבס ליו"ר מרכז השלטון המקומי והוא זה שמינה עתה את שמעונוביץ, דוברו לשעבר ואיש אמונו, לתפקיד ראש המטה שלו.

בחודש ספטמבר האחרון, לקראת הבחירות למועצת העיר, התפטר שמעונוביץ במפתיע מתפקידו כדובר העירייה כדי לרוץ ברשימתו של ביבס למועצת העיר.

כששאלנו אז את שמעונוביץ כיצד בחור נבון כמוהו מוותר על משרה יוקרתית כזו רק כדי להפוך לחבר מועצת עיר, הוא אמר לנו: "אני מספיק צעיר כדי למצוא אחרי הבחירות עבודה מתאימה ואני מאמין שלא תהייה לי בעיה להשתלב בתפקיד ארצי מעניין".  

בשיחה שניהלנו עם שמעונוביץ אתמול (יום שישי) אמר האחרון כי, במסגרת תפקידו החדש הוא יהיה אחראי על מספר מחלקות ובעלי תפקידים במרכז השלטון המקומי ובין היתר התפקיד כולל גם אחריות ישירה על מחלקת הדוברות.

שמעונוביץ, יליד תל אביב, רווק בן 30 אוהד שרוף של קבוצת הכדורגל "בני יהודה". בשנת 1998, בגיל 15, הגיע עם משפחתו למודיעין ומאז הוא נושם את הפוליטיקה והתקשורת. בוגר תואר ראשון במדעי המדינה במרכז הבנתחומי בהרצליה ותואר שני בלימודי משפט מאוניברסיטת בר אילן.  

ברזומה המקצועי שלו: דובר עיריית מודיעין מכבים רעות, עוזר פרלמנטרי של ח"כ יואל חסון, יועץ פוליטי ותקשורתי של ציפי לבני וכתב במקומון "מודיעין ניוז".

לפני שלוש שנים אמר ראש העיר חיים ביבס לעיתון "גלובס" בהקשר לבחירתו של שמעונוביץ הצעיר לתפקיד דובר העירייה: "כראש עיר צעיר יחסית אני מאמין באנשים צעירים, ולכן לא היו לי חששות בנושא הזה. אלעד הוא דובר מוכשר, שעשה עבודה טובה ברמה הארצית לפני שהגיע לעירייה, והעובדה שהוא מכיר את העיר וגדל בה עושה אותו למתאים ביותר לתפקיד, ללא קשר לגילו. כשאדם צעיר נכנס לתפקיד ישנם יתרונות לא מעטים, וראינו את זה עם הגעתו, אם ברוח חדשה שהוא הביא לדוברות העירייה, ורעיונות ופרויקטים חדשים שהוא מקדם במסגרת תפקידו. העיר רק הרוויחה מהשינוי הזה".

בראיון שקיימתי לפני שנה עם שמעונוביץ שאלתי אותו בין היתר: יש לך שאיפות להשתלב בעתיד בפוליטיקה הארצית ואולי להיות חבר כנסת?

על כך השיב שמעונוביץ: "אני יודע במאה אחוז שמה שמעניין אותי לעשות זה להיות במגזר הציבורי. זה לא פופולארי להגיד את זה כי פוליטיקה היום זו מילה גסה. כל אימא רוצה שהילד שלה יהיה רופא או איש עסקים או איש מחשבים מצליח. אותי מעניין המגזר הציבורי, כי זה מה שמשפיע על האנשים. היכן בדיוק אהיה בעוד עשר שנים אני לא יודע. אני רואה עצמי במערכת הציבורית, אני לא יודע להגיד אם זה יהיה כנבחר ציבור. בכל מקרה לתפיסתי לפני שמגיעים לכנסת, אם בכלל, הרי שצריך למלא הרבה תפקידים שמכינים אותך לזה ולהשתפשף בכל הרמות".

קשה לנבא כיצד תתפתח המשך הקריירה של הבחור המוכשר הזה. בחירתו לתפקיד החדש מהווה צעד נוסף חשוב לקראת מה שהוגדר על ידו כ"למלא הרבה תפקידים שמכינים אותך לזה ולהשתפשף בכל הרמות". בכל מקרה, לא ממש נופתע אם בעוד עשר שנים נמצא את שמעונוביץ נוחת היישר אל תוך נעליו הענקיות של ביבס בתפקידו כראש העיר מודיעין מכבים רעות.  

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות