חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב - פורים קרב // אציק בליצן

 

אל תחכו לרגע האחרון תנצלו את הזמן עכשיו שפחות עמוס בחנויות ומבחר האביזרים גדול יותר.זהו באמת הזמן הנכון להתכונן לפורים.

 

דברים מהלב :

שלום ילדים את המדור אני כותב בדרך כלל במוצאי שבת. מכיוון שהמדור צריך להיות אצל העורך של העיתון עד יום ראשון. ואכן בשבת האחרונה, החורף חזר אלינו עם גשם ברקים ורעמים, רוחות וקור. אני מקווה שהמערכת החורפית הזו תישאר ותוריד לנו גשם ברכה שכל כך חסר לנו במדינה. אני באופן אישי אוהב את החורף ובמיוחד את ריח האדמה אחרי הגשם. השדות ירוקים וישנם הרבה צבעים של פרחים, ממש מרבדים של צבעים .

פריחת הכלניות בעיצומה עכשיו והצבע האדום די שולט בשדות. אני ממליץ לכם לבקש מההורים לקחת אתכם לטיול בחיק הטבע בסופי השבוע הקרובים. אם כבר מדברים על צבעים, החג הצבעוני הגדול ממש בפתח, חג הפורים. אני כבר הכנתי את התחפושת שלי לפורים כמובן חוץ מהדמות של איציק הליצן במסיבה של החברים שלי יש לי תחפושת מושקעת במיוחד ומדי שנה אני מפתיע את החברים שלי, כך שאני רגוע ומסודר לפורים.
אל תחכו לרגע האחרון תנצלו את הזמן עכשיו שפחות עמוס בחנויות ומבחר האביזרים גדול יותר.זהו באמת הזמן הנכון להתכונן לפורים. נכון שיש משפחות שאין להן כסף לתחפושות חדשות אך תמיד אפשר להשאיל מחברים תחפושות ישנות שלהם שלא נמצאות בשימוש ולהתחפש בפורים לאחת הדמויות האהובות שלכם .אני יודע שרשתות השיווק והחנויות מציעים מבצעים גדולים של אביזרי פורים ותחפושות. אני כל כך מחכה לחג הפורים מכיוון שאני מתחפש לכל אורך השנה ובחג זה כל עם ישראל מתחפש בייחד איתי.אז קדימה ילדים למה אתם מחכים חג פורים כבר בפתח, שיהיה שבוע טוב מאיציק הליצן..

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על ילדי גן יהודית, שבשבוע המשפחה שנחגג לפני שבוע הם הכינו מופע מרגש, עם שירים ודקלומים .וביחד עם יהודית הגננת המקסימה, הם הלכו למרכז יום לקשיש שנמצא בקרבת הגן, ושרו ורקדו עם הקשישים שמאוד שמחו והתרגשו מהילדים המקסימים. את הסיפור הנפלא הזה שמעתי מאימא של ילד מהגן .כל הכבוד על היוזמה הברוכה.

פינת המכתבים :

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים עדי ואני בכיתה ד’ יש לי בעיה עם האחים הקטנים שלי שמרגיזים אותי מאוד .כל יום כשהם חוזרים הבייתה הם משתלטים על הטלוויזיה ולא נותנים לי לראות תוכניות שאני רוצה וככה זה כל יום ריבים וצעקות אחד על השני ההורים שלי בעבודה והמטפלת שלנו כל הזמן מבקשת ממני לוותר להם . זה ממש מרגיז אותי הוויתורים האלה כל הזמן איציק הליצן תעזור לי . מה לעשות עם האחים המרגיזים שלי .

תשובה : לעדי החמודאני בהחלט מבין אותך ואת המקום שממנו אתה מתעצבן. אבל אתה האח הבוגר והאחראי וצריך לקחת אחריות על האחים שלך ולשמוע בקול המטפלת שלכם. ולעזור לה עם הטיפול באחים שלך בזמן שההורים שלכם נמצאים בעבודה .להרוויח כסף שלא יחסר לכם כלום. והתודה והערכה של ההורים מכם זה לדעת שאתם מסתדרים בינכם ואוהבים אחד את השני ואתה כילד בוגר צריך לקחת אחריות .כי אתה מודל לחיקוי עבור אחיך הקטנים יותר .אני בטוח שבזמן שהם צופים בטלוויזיה אתה יכול להעסיק את עצמך מצוין...(להכין שיעורים, להתכונן למבחנים).... בהצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות