חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום ההתרמה השנתי של אקים ישראל

 

יום ההתרמה בעיר נפתח בלשכתו של ראש העיר חיים ביבס יחד עם יו"ר סניף אקי"ם במודיעין מכבים רעות, שחר מי-און ותושבת העיר רעות מזרחי.

 

עמותת אקי"ם ישראל מייצגת כ- 34,500 אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ובני משפחותיהם באמצעות 62 סניפים הפזורים ברחבי הארץ ובמגזרים השונים ללא הבדל, דת גזע ומין משנת 1951.

לאור חזונה, המבקש לאפשר לאוכלוסייה זו חיים של הגשמה מרבית כחלק בלתי נפרד מחברה שליבה פתוח אל השונה והאחר, משקיעה אקי"ם בטיפוח עולמם של אנשים עם פיגור שכלי, בכל שלבי ותחומי חייהם: מסיוע ותמיכה במשפחותיהם, דרך מימוש זכויותיהם המשפטיות, אל התאמת דיור הולם והשתלבות בתעסוקה הוגנת ועד לרפואת שיניים מותאמת להעשרת פעילויות הפנאי ,הביטוי העצמי והיצירה שלהם.

בית  אקים בעיר הנמצא ב"בית סחלבים" מלווה כ-100 משפחות עם ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמות שונות, ונותן מענה לאוכלוסייה זו, מהליווי היום יומי, ייצוג משפטי, קייטנות, חוגים, פתרונות תעסוקה בשוק החופשי, תמיכה נפשית וכלכלית להורים ולמשפחות, הדרכה, פעילויות ספורט, נופשונים, שירותי אפוטרופסות, סנגור, דיור, חינוך ועוד.

יום ההתרמה בעיר נפתח בלשכתו של ראש העיר חיים ביבס יחד עם יו"ר סניף אקי"ם במודיעין מכבים רעות, שחר מי-און ותושבת העיר רעות מזרחי. שחר מי-און הודה לראש העיר על תרומתו וקרא לתושבי העיר "להתגייס ולתרום כדי לתת מתן סיכוי שווה לשונה".

חיים ביבס: "אני מבקש מהתושבים לפתוח את הלב והכיס למען תושבי העיר עם פיגור שכלי. מדובר בתרומה חשובה ביותר שנשארת בעיר למען הקהילה ומסייעת להמשך פעילות הסניף המקומי. חשוב לפעול לקרב ולחבר בין אנשים עם פיגור שכלי לבין כלל האוכלוסייה על מנת שיוכלו להשתלב ולהיות חלק ממנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות