חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נהג ללא מעצורים

 

זה החל בכביש 443, עבר לכביש 3 ואחרי כן לכביש 6 ולבסוף נגמר במחלף נשרים. זה היה המרדף של שוטרי מודיעין אחרי נהג שפגע בכלי רכב רבים במהך בריחתו ופגע בשני שוטרים

 

בשבת האחרונה התקבל דיווח ממוקד מתנא על אופנוע שנגנב מתל אבי ונמצא על רכב מסוג GMC וניידות משטרה הוכוונו על ידי מוקד איתור רכב בכביש 443 לכיוון מודיעין.

בהמשך שינה הרכב את מסלולו לכיוון כביש 3 ובהמשך לכביש 6 תוך שהוא עובר רמזורים אדומים, מוריד כלי רכב מהכביש ואף ביצע תאונות בדרך. מסוק הועלה לאוויר לסייע ובאזור מחלף נשרים נגח ניידת מג"ב וגרם לתאונה שכתוצאה ממנה נפצעו קל שני שוטרים שפונו לבית חולים אסף הרופא.
ניידת ביצעה ירי לעבר גלגלי הרכב אך הרכב המשיך בבריחה תוך שהוא מנגח רכבים בדרך. בהמשך חזר לכביש 443 ובנסיעתו פגע בשבעה כלי רכב וכתוצאה שמונה אנשים נפגעו קל ופונו לקבלת טיפול .

הרכב נעצר על דרך יאיר פרג סמוך למחסום מכבים והחשודים ברחו רגלית. בסריקות שוטרי תחנת מודיעין בסיוע מג"ב נתפסו שני החשודים, בשנות העשרים לחייהם תושבי עטרות כשהם מסתתרים בין שיחים. השניים הובלו לתחנה לחקירה והרכב והאופנוע נתפסו.
בחקירתם הודו בבריחה ובנהיגה הפרועה וטענו כי תושב שטחים ביקש מהם להעביר את האופנוע שלא ידעו כי הוא גנוב לשטחים תמורת  1,000שקל. השניים הובאו להארכת מעצרם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות