חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

תלמיד תיכון יחד הוא חתן חידון התנ”ך המחוזי

 

בן ג’ייז מתיכון יחד מודיעין הוא הזוכה בחידון התנ”ך המחוזי לבתי ספר ממלכתיים, שנערך ביום שלישי האחרון.

 

כמידי שנה, התקיים בירושלים חידון התנ"ך לנוער של מחוז ירושלים במשרד החינוך. החידון נערך תחת הנושא השנתי של משרד החינוך "האחר הוא אני", בהשתתפות כמאה תלמידים שהגיעו לחידון לאחר שעברו את החידון הבית ספרי.

החידון הורכב משני חלקים. החלק הראשון שהיה בכתב כלל את כל 100 התלמידים שהעפילו לשלב המחוזי אולם רק 18 מהנבחנים העפילו לשלב השני, החידון הפומבי, כאשר את מודיעין, מכבים-רעות ייצגו בשלב זה חמישה תלמידים. תלמיד מתיכון עירוני ג' ע"ש מוטה גור, תלמידה מתיכון מכבים-רעות ושלושה תלמידים מתיכון יחד. בין צוות השופטים שבחן את התלמידים היתה מירי חוגרי, הסגנית הפדגוגית של מינהל החינוך העירוני.

חלקו השני של החידון הורכב ממספר שלבים ובהם שתי שאלות המבוססות על "אחרים" בתנ"ך (בני עמים אחרים, עבדים וכדומה). השלב הבא, אליו העפילו רק תשעה מתמודדים ובהם כל נציגי העיר, כלל ארבע שאלות נוספות בנושא, כאשר לכל אחד מהמתמודדים הוקצתה דקה כדי להעניק את התשובה המלאה ככל הניתן. השלב השלישי והסופי אליו העפילו חמישה תלמידים ובהם שלושה מהעיר היה שלב השאלה הזהה. בן ג'ייז, תלמיד כיתה י"ב היה המתמודד שצבר את מירב הנקודות בכל השלבים יחד והוא זכה בחידון לכל תשואות כל צופי התחרות לרבות אוטובוס שלם של תלמידי יחד שהגיעו לתחרות כדי לעודד את חבריהם המשתתפים בחידון יחד עם מוריו ומנהל בית הספר, שגיב אלבז. ג'ייז לא היה היחיד מהעיר שחזר עטור ניצחון, נינה כליף, תלמידת כיתה יא' בתיכון מכבים רעות זכתה במקום השלישי.

בן ג'ייז כפרס על הצטיינותו, זכה במבחר ספרים ימשיך לחידון הארצי שיתקיים בחודש מרץ הקרוב. הזוכה בתחרות זו יעפיל אל חידון התנ"ך העולמי המתקיים מידי שנה ביום העצמאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות