חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

חלוקת מלגות לסטודנטים 2014

 

עיריית מודיעין, מכבים-רעות אישרה ביום רביעי האחרון במליאת מועצת העיר הענקת מלגות סטודנטים ל-76 תושבי העיר בשווי של יותר מ-200 אלף שקלים.

 

זו השנה השמינית בה מחלקת העירייה מלגות לסטודנטים. ועדת המלגות בראשות חברת המועצה ורד גל-בחרי, שהציגה את המלצות הוועדה למועצת העיר להעניק לעשרות סטודנטים מקומיים לקבל מלגות בשווי משתנה בין 2,000 שקלים ל-3,200 שקלים. במקביל לקבלת המלגה, יתרמו הסטודנטים לקהילה באמצעות התנדבות שנעשית בתיאום עם רכזת הצעירים של העירייה.

על פי החלטת הוועדה, מלגה עבור סטודנט תואר ראשון שלא קיבל בעבר מלגה מהעירייה תעמוד על 3,200 שקלים. סטודנט תואר ראשון שקיבל בעבר מלגה, וכן סטודנטים לתואר שני, שלא קיבלו בעבר מלגה זכאים למלגה בגובה 2,000 שקלים.

קבלת המלגה תתבצע בשני שלבים כאשר החצי הראשון של המלגה יחולק בטקס שייערך על ידי העירייה במהלך חודש מרץ  ואילו חלקה השני של המלגה ישולם במהלך החודשים יוני ויולי הקרובים ובתנאי שהסטודנט השלים את מכסת שעות ההתנדבות שלו.

יו"ר ועדת המלגות,  ורד גל-בחרי ציינה השבוע כי נוסף על ההקצבה השנתית של העירייה הצטרפה השנה לחלוקת המלגות גם הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו שהקציבה לוועדה סכום נוסף של 12,000 שקלים. סכום זה אפשר לוועדה להגדיל מספר הזכאים למלגות וכן להעלות את גובה המלגות הניתנת לכל סטודנט.

חברת המועצה ורד גל-בחרי: "אחת הזכויות שנפלו בחלקי כחברת מועצת העיר היא לעמוד בראשות ועדה התומכת בצעירי העיר ומחלקת מלגות למאות סטודנטים. חלוקת המלגות משתלבת עם הפעילות החשובה שנעשית עם הסטודנטים. העובדה כי חלוקת המלגות כרוכה בתרומה לקהילה מגבירה את חיזוק הקשר של הצעירים לעירנו ואני מזמינה את הסטודנטים להגיע למרכז הצעירים העירוני וליהנות מהשירותים הניתנים באמצעותו בתחומי התעסוקה, האקדמיה ופעילות הפנאי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות