חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מאות השתתפו במסיבת הצעירים עם דודו טסה

 

יותר מ-250 צעירים, חיילים וסטודנטים הגיעו ביום שישי האחרון למסיבת הצעירים הראשונה של מרכז הצעירים העירוני.

 

האירוע שהתקיים בצהרי יום שישי נפתח במפגש חברתי של הצעירים בלובי היכל עינן ולאחריו נכנסו מאות הצעירים להיכל להופעה של הזמר דודו טסה שהכניס את השבת עם מיטב הלהיטים שלו ובהם "עלית לי בזיכרון", "אני רץ"", "מעליות" ואחרים.

דודו טסה מלהיב בעינן

ההופעה של טסה היא יריית הפתיחה של סדרת הופעות של אמנים שונים שמרכז הצעירים החליטו לקיים צהריים בימי שישי, אחת לכמה שבועות בחודשי החורף.

פעילויות אלה מצטרפות לעוד פעילויות פנאי ומפגש עבור החיילים והצעירים המתגוררים בעיר אותם מקיים מרכז הצעירים ובהם שירות וייעוץ לצעירים בתחומים שונים, פעילות של לימודים, העשרה, הכוונה ופנאי עבור הצעירים.  הופעה בה השתתפו נוסף על צעירי העיר סגן ראש העיר אילן בן סעדון וחברי המועצה שמעון גואטה וורד גל-בחרי נפתחה על ידי רכזת המרכז, מיכאלה כהן.

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ, המחזיק בתיק הצעירים בירך את הנוכחים ואמר כי "סדרת ההופעות היא חלק מאותה פעילות פנאי הכוללת בילוי תרבותי במחיר מסובסד לחיילים וסטודנטים החוזרים לעיר בסופי שבוע והזדמנות לבלות ולפגוש חברים באירוע מיוחד כאן בבית ובמחיר ההופעה מסובסד". עוד הוסיף שמעונוביץ כי בחודש הבא תתקיים הופעה נוספת עבור הצעירים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות