חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

שתי חשיפות של MCITY נדונו בישיבת הנהלת העיר

 

פרסומים ב-MCITY בדבר מינויה של מיכל ענבר פרפרי למשנה למנכ"ל העירייה ודבר הפצתו של מכתב מנהל האולפנה נגד גיוס בנות לצבא הועלו לדיון בהנהלת העיר בידי חבר המועצה אבי אלבז ועתה מסתבר כי בקרוב ימונה סמנכ"ל נוסף לעירייה וגם כי ראש העיר נזף במנהל האולפנה

 

לפני כשבועיים חשף אתר MCITY בלעדית, כי סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר פרפרי, הועלתה לדרגת המשנה למנכ"ל העירייה וזאת ללא מכרז.

חבר מועצת העיר אבי אלבז, יו"ר סיעת "מודיעין חופשית", אשר הופתע לקרוא על כך לראשונה ב-MCITY, מיהר לפנות לראש העיר חיים ביבס ולמנכ"ל העירייה, יורם כרמון, וביקש לקיים דיון דחוף בנושא מינויים בכירים בעירייה, או ליתר דיוק, מינויים בכירים בעירייה מבלי לעדכן את חברי מועצת העיר.

אלבז: "על פי בקשתי, התקיים בישיבת ההנהלה השבוע דיון בנושא עדכון חברי מועצת העיר על מינויים בכירים בעירייה. לטעמי, אין זה תקין ואין זה ראוי, שחברי מועצת העיר יתעדכנו על מינויים בכירים דרך אמצעי התקשורת".                                                                                               בעקבות הדיון שהתקיים עדכן אלבז השבוע כי: "מנכ"ל העירייה הודיע שכל מינוי בכיר בעירייה יובא לידיעת חברי מועצת העיר מיד לאחר שיאושר באופן רשמי".

אותנו מאוד מפתיע שחבר המועצה אלבז וחברי מועצה אחרים מקבלים את הסיכום הזה שהופך את מועצת העיר ל"חותמת גומי" וכי אינם דורשים, כמתבקש, כי מינוים בכירים בעירייה יובאו לידיעת חברי מועצת העיר לפני שיאושרו באופן רשמי. 

במסגרת סדרת שאילתות שהעברנו בזמנו לדוברות העירייה בקשר למינוי המשנה למנכ"ל שאלנו בין היתר: האם מדובר בתקן נוסף וחדש ובקרוב ימונה סמנכ"ל נוסף במקום התפקיד שהתפנה? על שאלה זו העדיף הדובר לדלג. ברם, עתה מפרסם אלבז כי על פי המבנה הארגוני שאושר על ידי חברי מועצת העיר במסגרת אישור התקציב לשנת 2014, כנראה שיאושר השנה מינוי של אחד מראשי האגפים לסמנכ"ל נוסף בעירייה.

ובתוך כך, לפני כחודש וחצי פרסמנו סדרת כתבות שעסקו במכתב של מנהל האולפנה הרב אשר כורסיה שהופץ להורי בית הספר ובו התנגדות לגיוס בנות דתיות לצה"ל. דובר העירייה אמר לנו אז בתגובה כי "העירייה רואה בחומרה רבה כל התבטאות ומהלך הנוגד הלך רוח זה. העניין ייבדק ויטופל במלוא חומרת הדין".

במקביל פנה חבר מועצת העיר, יו"ר סיעת "מודיעין חופשית", אבי אלבז, אל ראש העיר חיים ביבס  וביקש לקיים דיון במכתב שהפיץ הרב כורסיה. השבוע אמר אלבז: "במכתב ששלחתי לראש העיר לפני כחודש ביקשתי מראש העיר להפעיל את סמכותו לקרוא את הרב כורסיה לסדר, ולדרוש ממנו להתנצל בפני כלל ציבור תושבי העיר על הפצת המכתב. ביקשתי להעלות את הנושא לדיון בישיבה הקרובה של הנהלת העיר".

עתה, מעדכן אותנו חבר המועצה אלבז כי בישיבת ההנהלה האחרונה מסר ראש העיר כי הוא זימן את הרב כורסיה אליו והבהיר לו שהמעשה שעשה הוא חמור ואינו ראוי לאיש חינוך, וכי לא יעבור לסדר היום על מעשים כגון אלו בעתיד.                                            

עוד הוסיף אלבז: "כפי שכתבתי בעבר בנושאים דומים ואחרים, יש לטפל בחומרה ובאופן שווה לחלוטין בכל אזרח/תושב המדינה, ללא כל הבדל דת, גזע, מין, אמונה וכו’, שמסית ומשתלח בצה"ל, אנשי ציבור, או בשלטון החוק או בכל אחד ממוסדות המדינה".

למען ההגינות והסדר הטוב נדגיש כי הרב כורסיה לא הסית ולא השתלח בצה"ל, אלא הפיץ מכתב שנושאו התנגדות לשירות בנות בצבא.  

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות