חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חדש: מערכת מידע אינטרנטי הנדסי של הועדה המקומית לתכנון ובנייה

 

השבוע חנך אגף ההנדסה של העירייה את מערכת המידע ההנדסי באינטרנט של הועדה לתכנון ובנייה מודיעין

 

במהלך השנים האחרונות מוחשב מידע רב בוועדה המקומית לתכנון ובניה מודיעין, הותאמו הליכי עבודה למערכת המחשוב על מנת ליצור חפיפה במידע בין התהליך בהנדסה לבין הנתונים שנחשפים לציבור באינטרנט.

מרכז מידע הנדסי, הנמצא בהרצה ניסיונית, נועד לשרת את הציבור וכולל נתונים ותהליכים המתקיימים בוועדה כגון ניהול ישיבות, תיקי בניין, טיפול בבקשות, מידע תכנוני, מידע גיאוגרפי ועוד.

יצירת גישה למידע לכלל הציבור נועד לתרום לשיפור השירות הניתן לתושבים, קבלנים, אדריכלים, מתכננים וגורמים חיצונים אחרים.

המערכת אליה ניתן להגיע באמצעות גלישה לאתר העירייה, כניסה לדף "תכנון והנדסה" ולחיצה על האייקון "מרכז מידע הנדסי" בתפריט הצד, נותנת בין השאר מענה לתושב בנוגע לבקשות להיתריי בנייה - סטאטוס הבקשה, דרישות להשלמה וצפייה בכל השלבים המופיעים בבקשה, תכניות בנין עיר-  פירוט שלביות התכנית עפ"י הליכים  סטטוטוריים, ישיבות וועדה - ניתן יהיה לצפות בפרוטוקולי הוועדות השונות ופרסומים- נוסח פרסום הקלה ושימוש חורג לבקשות. חשוב לציין כי הכניסה לבקשות הינה באמצעות הקשת נתונים מזהים של המבקש.

בעירייה הדגישו עם זאת, כי האתר נועד להיות כלי עזר למשתמש והחומר המופיע בו אינו מחייב את הועדה המקומית ו/או העירייה, ואינו בא במקום עיון וקבלת מידע במשרדי הועדה המקומית והמידע המוצג במערכת זו הוא לידיעה בלבד ואינו מתאים לשמש אסמכתא תקפה לכל עניין שהוא ולכל הליך על פי כל דין.
ראש העיר חיים ביבס: "השבוע אנחנו מרחיבים את השירות לתושבים באמצעות אתר העירייה. בעזרת שימוש פשוט במערכת ניתן לחסוך זמן הגעה למשרדי הוועדה המקומית בקבלת נתונים

מעודכנים. פתיחת המידע והנגשתו לכלל הציבור תתרום לשיפור השירות הניתן לתושבים."

מיכאל חרל"פ סגן ראש העיר ומחזיק תיק הבינוי: "הפיתוח המואץ של העיר בתחומי הבינוי מחייב במקביל גם הקמת תשתית ממוחשבת לקליטת המידע הרב שנצבר באגף ההנדסה בעירייה וזו הפעילות שעשינו בתקופה האחרונה עד לחשיפתה של המערכת בפני ציבור התושבים. בימים אלו אנו כבר יושבים בישיבות נוספות כדי לחשוב על המערכת הממוחשבת הבאה הדרושה לאגף".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות