חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לא שילמתם? יוציאו את הילדים ממסיבת הסיום

 

הנהלת בית ספר ניצנים מצאה דרך מקורית לגביית תשלומי רשות מההורים. מחר, ביום האחרון לשנת הלימודים, הילדים ישבו בספריה ותימנע מהם הכניסה לחצר בית הספר להפנינג סיום השנה. דוברות משרד החינוך: "מפקח בית הספר הנחה את המנהלת לתת לכל הילדים להשתתף במסיבות הסיום".

 

הנהלת בית הספר ניצנים שלחה בתחילת השבוע מכתב לכמה עשרות הורים ובו כתבה כי במידה ולא ישלמו את יתרת חובם בגין תשלומי רשות, תמנע מילדיהם הכניסה לחצר בית הספר למסיבת הסיום. במכתב נמסר להורים כי במידה ולא ישלמו ילדיהם ישהו ביום האחרון ללימודים בספריה.

משיחה עם כמה הורים מתברר כי לא מדובר בתשלומי החובה אלא בתשלומי הרשות. אחד ההורים, שנבהל ’מהאיום’ כי בנו יאלץ לשהות בספריה בעוד חבריו חוגגים, ביקש לשלם בצ’ק דחוי לאחר קבלת המשכורת בשבוע הבא. בבית הספר לא הסכימו - את הכסף הם רוצים עוד לפני היום האחרון לשנת הלימודים.

הורים מדגישים כי לא מדובר בתשלומי חובה אותם כן שילמו אלא בתשלומי רשות שמסתכמים במאתיים או שלוש מאות שקל לתלמיד.

כדי שילדי בית הספר לא יפסידו מחר (ו’) את מסיבת הסיום הסיום, פנינו הבוקר בדחיפות לעיריית מודיעין לבדוק מדוע מינהל החינוך מאשר לסלק ילדים ממסיבת סיום הלימודים בגלל חוב כספי של ההורים. לאחר כמה שעות קיבלנו תגובה מדוברות העירייה ובה נמסר כי הילדים יורשו להיכנס למסיבה.

אולם ההורים חוששים שתשובת העירייה לא תרשים את הנהלת בית הספר ולכן פנינו לפני כשעה למשרד החינוך שמסר כי ישנה הנחיה לתת לכל הילדים להשתתף במסיבת הסיום מחר בבוקר.

דוברות משרד החינוך: "מפקח בית הספר הנחה את המנהלת לתת לכל הילדים להשתתף במסיבת הסיום".

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "ככלל, מדיניות העירייה ומנהל החינוך היא לא למנוע מילדים השתתפות בפעילויות של כל בית הספר ולא להתנות את השתתפותם בתשלומי ההורים כשמדובר באירועים של כל בית הספר. כל תלמידי בית הספר ישתתפו בפעילות כמתוכנן".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות