חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

תחרות גביע מועדון סאקורה 2014

 

בשני סופי השבוע האחרונים הוזמנו תלמידי המועדון להתחרות באליפות "גביע סאקורה 2014. מאחר והמועדון גדל השנה, ועל מנת לקיים את כל התחרויות לפני כניסת השבת, החליט צוות המדריכים של המועדון לפצל את התחרות לשני חלקים: כיתות א-ב בשלב אחד, וכיתות ג-ז בשלב השני

 

מזג האויר היה מושלם, ההורים הגיעו מצויידים במצלמות ואחים לעידוד והתלמידי הפגינו יכולות מרהיבות. ג’ודוקות צעירים שמתאמנים במועדון מזה שבע, שנים ואלו שהתחילו ללמוד ג’ודו רק השנה, נחלקו ל- 23 קבוצות משקל במסגרת שלוש קבוצות גיל שונות. הם היו צריכים לנצח בשלושה קרבות כדי לזכות בתואר אלוף סאקורה ולקבל בסוף התחרות את גביע המועדון, מדליית זהב, הרבה כבוד מחברי הקבוצה, סיפוק וגאווה עצמית.

צוות השופטים בראשותו של דוד עזריה (שופט לאומי בכיר) כלל את מדריכי המועדון: נועם אלקיים , ליאור רונס (חבר נבחרת שסיים קורס שופטים של איגוד הג’ודו), דוד פרחודניק, דן לוי, אורי רונדר ויואב גת-פלש.  גם כוכבי סאקורה נוספים, אלופי ישראל ומדליסטים באליפויות ישראל, לקחו חלק נכבד וחשוב בארגון ובשיפוט .

חבר המועצה שחר מי-און, יו"ר עירוני מודיעין, כיבד אותנו בנוכחותו והגיע לחלק את הגביעים לזוכים המרוגשים.

חשוב לציין גם שרבע מהמתחרים באליפות סאקורה הנם מהמגזר הדתי, ועבורם זו הזדמנות להשתתף בתחרות ג’ודו, מאחר ורוב התחרויות בארץ מתקיימות בשבת.
השנה השתתפו בתחרות גם תלמידים רבים שלומדים במסגרות תל"ן. למרות שעות האימון המועטות במסגרת התל"ן, הצליחו חלק מהתלמידים להגיע להישגים בתחרות.

זאת השנה השלישית שמועדון סאקורה פועל במסגרת התל"נים ויש לנו תלמידים שמלווים אותנו בכל שלושת השנים. זאת בזכות עבודה מאומצת של המדריכים עידו רוטמן, דביר כהן ועידו אלקיים. התלמידים שבלטו מתוך מסגרות התל"ן היו אלעד קורנגוט, אוריאל אלטיט, ליעד אהרוני, אלעד שטיין, חובב גרינבלד וירון שוחט.

מה ששימח באופן מיוחד את צוות מדריכי המועדון היו התלמידי שהחלו ללמוד רק השנה וקטפו מדליות לאחר קרבות ואיפונים מרהיבים. חלקם בכו והתגברו, וחלקם קיבלו את הקרב כלוחמים ותיקים. מה שבטוח- כולם עברו חוויה שתעזור להם בהמשך לימודי הג’ודו ובחיים בכלל.

מלכי סנדובסקי, רכזת חוגי העשרה בסחלבים, אמרה: "אני מעריצה את איגור וצוות המאמנים על אירגון וביצוע למופת. הכל עבר בצורה חוויתית למשפחות ולמתאמנים ונהנתי לראות ולהשתתף באירוע".

איגור רומניצקי מנהל המועדון אמר בסוף התחרות: "חלק מהתלמידים הפתיעו אותי, את ההורים שלהם ואת עצמם. אני מאוד נהניתי מהרמה הטכנית ומרוח הלחימה שראיתי. חלק מחברי הנבחרת הוכיחו את עצמם לראשונה וחלק אחר שמרו על התואר שלכם כאלופי סאקורה שנה שניה או שלישית  ברציפות כמו למשל יובל גונדא,  תום רונס,  עידו נקר, יונתן צ’יגרינסקי, אמיר אלבג, שקט עטס. היו עוד תלמידים רבים שבלטו במשקלם. אבל, הכי נהניתי לראות את הקרבות של הגוזלים של המועדון. למרות שעבור רבים מהם היתה זו התחרות האשונה, הם לחמו כמו גדולים. כמו תמיד גם כאן היו הפתעות אבל בתוצאות של התחרות היה היגיון מסוים. הילדים שמשקיעים באימונים, עושים כושר בבית באופן קבוע, מקשיבים להסברי המאמן - אלו זכו במדליות. זה מה שמאפיין את הג’ודו כספורט חינוכי, שכבר בגיל הזה ילדים מבינים ולומדים את הקשר בין השקעה לבין הצלחה." 

שמות הזוכים: במדליית זהב:

כיתות א’-ב’:

שלי גולדבאום, אמיר אלבג, עידו נקר, ישי ליסיצין, תום מג’ובובסקי, רביד גרפי, עילי קליש, אלעד קורנגוט, יונתן צ’יגרינסקי ואוראל אלטיט.

כיתות ג’-ד’

מתן היימן, איתי בבאיוף, שחר רובינוביץ’, יובל גונדא, רועי וינברג, יוני קורמן, אביעד יצחקי ועוז ליטמן

כיתות ה’ - ז’

יעל שיש, איתי דושינסקי, תום רונס, עידו בולר ושקט עטס.

במדליית כסף:

כיתות א’-ב’: רונן וידרביץ’, אורון בר הילל, ניב לוי, עידו ויינשטיין, שני גולדשמיט, ליעד אהרוני, חובב גרינבלד, אבישי טיטלבויים, אריאל בונין ואיתן בן שלום.

כיתות ג’-ד’: נוה בן אשר, ירום שוחט, שחר רובינוביץ’, אוריאל חדד, אסף קירש, רז מיזרחי, יניב ליפשיץ,  הראל עטס.

כיתות ה’-ז’: חיים ויצמן, נתן וידרביץ’, עילי ארגמן, נדב אלוש, אורי יציב.

במדליית ארד:

כיתות א’-ב’: אלון אלפנדרי, עדי תבורי, רז בן הרוש, נויה גולדבאום, לירוי שניידרמן, רועי רוזן, אורי קובל, רוני כהן, יהלי הוכפלד, שחק ירדן, גלעד דולב, יהלי חיון, יאיר בן צבי, תום מנוב, איתמר גריטון, יגל הרמן, איתי צברי, יקיר ברגר, מיכאל בונין ואמנועל גימלרייך.

כיתות ג’-ד’: יונתן סורק, מאור קבביה, אוהד חפון , אלרואי חדד, נועה בולר, עדן אריזוני, עידן רזגון, אלעד שטיין, אורי פתיחה, אוראל ציגנלאוב, יקיר כהן, מתן טיטלבויים,  אבישי דוד, קווה גילמור, יאיר לנדו ויאיר זריבי.

כיתות ה’-ז’: 

רועי וולקנסון, עמית מזרחי, אדם גוריליק, ניר שנהב, איתמר ראם, יונתן גריטון, עידו כהן, אור סיביליה, אמיליה פיליפס, אביחי רויטמן ודור אלוני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות