חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

הזוכה בתחרות ”אייפד לחיים” של עמותת אור ירוק: נהגת חדשה ממודיעין

 

עמותת אור ירוק מגרילה בכל חודש אייפד מתנה לאחד מהנהגים הצעירים שעברו הדרכת "אור ירוק לחיים". אור ירוק: "תכנית "אור ירוק לחיים" הוכחה כאפקטיבית להפחתת תאונות הדרכים בקרב צעירים. אנו פועלים ללא הפסקה בכדי לעודד צעירים לקבל הדרכות אלו בחינם, למען המאבק בתאונות הדרכים"

 

על פי נתוני עמותת אור ירוק, חלה בשנת 2013 עלייה דרסטית של למעלה מפי 2 (!) במספר הנהגים צעירים שנהרגו בתאונות דרכים בישראל. בהמשך למאבק בתאונות הדרכים בישראל, יצאה עמותת אור ירוק במבצע מיוחד, במסגרתו היא מגרילה אחת לחודש אייפד במתנה, מתנת חברת "פוינטר", לאחד מהנהגים הצעירים שעברו באותו החודש מפגש הדרכה של "אור ירוק לחיים". מטרת המבצע, היא לעודד את בני הנוער להירשם למפגש הנחיה של התכנית ועל ידי כך להפחית את מספר תאונות הדרכים בקרב צעירים.

בהגרלה הראשונה שהתקיימה, זכתה באייפד הנהגת החדשה הדר נימרי ממודיעין, אשר הגיעה לקבל את הפרס מידיו של מנכ"ל פוינטר, אילן גולדשטיין.

תוכנית "אור ירוק לחיים", הינה הכשרת בטיחות בדרכים, המוענקת לנהגים צעירים, בתקופת הליווי, בביתם, בלווי ההורים ובחינם. מטרת התכנית, היא להעניק לנהגים הצעירים ידע מעשיר ומעשי להורים ולנהגים במהלך תקופת הליווי שלאחר קבלת רשיון הנהיגה. במסגרת התכנית, נפגשים מתנדבי העמותה מידי שנה עם למעלה מ- 33 אלף נהגים צעירים וההורים המלווים, ומעניקים להם כלים וידע ליישום מוצלח של ליווי נכון ובטוח של הנהגים הצעירים. 

מנתוני עמותת אור ירוק עולה כי בשנים 2005-2011 נחסכו כ- 100 תאונות דרכים בזכות הפעלת התכנית, שהוביל לחסכון כלכלי של לפחות 12 מליון ₪ למדינה. אילו התכנית הייתה מופעלת על כל אוכלוסיית הנהגים הצעירים במדינה, היו נחסכות כ-230 תאונות דרכים וסכום של 27 מליון ₪ למדינה. במחקר מלווה שנעשה על ידי הטכניון נמצא כי ההסתברות של הנהגים שעברו מפגש הנחיה להיות מעורבים בתאונת דרכים קטן ב - 10% לעומת נהגים שלא עברו את מפגש ההנחיה.

עמותת אור ירוק: "תכנית "אור ירוק לחיים" הוכחה כאפקטיבית להפחתת תאונות הדרכים בקרב צעירים. אנו פועלים ללא הפסקה בכדי לעודד צעירים לקבל הדרכות אלו בחינם, למען המאבק בתאונות הדרכים. בכל שנה מצטרפים כ-80 אלף נהגים חדשים ואור ירוק מצליחה להגיע לכשליש מהם. על המדינה לממן הדרכות צעירים בביתם, לכולם".

לפרטים נוספים: יסמין לאוי, ע. דובר עמותת אור ירוק, 09-7776161, 050-4488349

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות