חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נועם כליפי ממודיעין ייצג את ישראל באליפות אירופה לנוער בטניס שתתקיים ברוסיה

 

הטניסאי נועם כליפי ממועדון אביחי צאלה, המדורג שלישי בארץ בגילאי 14, עבר בסוף השבוע האחרון את מבחני הקבלה לאליפות אירופה, שבה ישתתף עם שני נציגים ישראליים בלבד

 

הטניסאי נועם כליפי ממועדון הטניס אביחי צאלה במודיעין ייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה בטניס, יחד עם שני נציגים נוספים בני גילו מישראל. אליפות אירופה בטניס תתקיים בסוף החודש בקאזאן, רוסיה. כליפי, המדורג במקום השלישי בארץ בגילאי 14, הצליח להעפיל אליה לאחר שהצליח לעבור את מבחני המיון נגד ששת המדורגים לפניו בארץ, שנערכו בסוף השבוע האחרון במרכז הטניס רמת השרון.

כליפי אמר השבוע: "התאמנתי בצורה הכי טובה שיכולתי לקראת המשחקים שנערכו בסוף השבוע האחרון. לאחר שניצחתי במשחקים והצלחתי להעפיל לאליפות אירופה, הרגשתי תחושה של כיף ושחרור מכל הלחצים מסביב".

לפני כשנה וחצי ייצג כליפי את ישראל ואת אביחי צאלה באליפות אירופה בטניס לגילאי 12, ואילו בקיץ האחרון ייצג את המועדון ממודיעין טניסאי נוסף - אביב ניסנבוים. אביחי צאלה, החבר בוועדה המקצועית של איגוד הטניס הישראלי, אומר לגבי שחקני הטניס המובילים במועדון - אביב ניסנבוים ונועם כליפי: "שניהם שחקנים שמייצגים את ישראל ברמה הארצית והבינלאומית, והם מגלים רצינות ומתאמנים 20 שעות שבועיות הכוללות: אימוני כושר, תזונאית, פסיכולוג והרבה שעות אימונים. הם מוותרים על הרבה אבל גם חווים הרבה ומשתתפים בתחרויות בינלאומיות. אני צופה לפחות לאחד מהם עתיד מזהיר בטניס בנבחרות השונות של ישראל וכמובן ברמה האישית".

גילו הצעיר, לוח הזמנים השבועי שלו מאוד אינטנסיבי וכולל: חמישה אימונים קבוצתיים, שלושה אימונים אישיים, וגם שני אימוני כושר.

כליפי, לאן אתה מכוון הפעם באליפות אירופה השנייה שלך בקריירה?

"גם בפעם הקודמת טסתי לאליפות אירופה לגילאי 12 עם שני טניסאים מישראל. אז הצלחנו לעבור את הבית השני ולהגיע עד למשחקי ההצלבה, ושם סיימנו בטופ 16 של האליפות. הפעם המטרה שלי היא לעבור את 16 הגדולים ולהגיע עם חבריי לשלב רבע הגמר. אם נצליח לעבור הפעם את רבע הגמר, נעבור לשחק במקום אחר, אולי אפילו במדינה אחרת".

בהזדמנות זו מודה כליפי לסגל המאמנים במועדון על התמיכה הרבה. כליפי: "המאמנים שלי הם: אביחי צאלה, דור יציב ואדם בז’ז’ינסקי, וכל מה שאני משתפר זה הכל בזכותם. צאלה גם ליווה אותי במשחקי המבחן שנערכו במשך יומיים בסוף השבוע האחרון".

בתמונות: נועם כליפי על המגרש

צילומים: מהאלבום הביתי

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות