חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב: מחכים לפורים

 

לא הרבה יודעים, אבל גמדים מדברים שטויות במיץ עגבניות שרי

 

שלום ילדים בעוד כחודש וחצי נחגוג את חג פורים. כל החנויות בכוננות, התחפושות המסכות האיפור ושאר האביזרים יצאו מהמחסנים וקיבלו מקום נכבד בקדמת החנות. כמובן, שיש תחפושות חדשות שהגיעו מהמפעל ויש תחפושות משנה שעברה שאפשר לקבל עליהם הנחה יותר גדולה.

זה גם הזמן שבו אני כליצן מסתובב בין החנויות ומחפש אביזרים חדשים שישמשו אותי בשנה הקרובה בהופעות שלי :כמו גלימות, פאות, ואביזרים שאפשר למצוא רק בתקופה הזו. אני כל כך נהנה מהצבעים והתחפושות ומחכה כל השנה לתקופה הזאת.אני רוצה להמליץ לכם לא לחכות לרגע האחרון וכבר עכשיו לנצל את הזמן ולהחליט לאיזו דמות להתחפש בפורים.אני יודע שכמעט כל הרשתות הגדולות של הצעצועים יוצאות במבצעים מדהימים לקראת פורים וצריך לנצל את זה עכשיו.

מאוד חשוב בזמן קניית תחפושת לבדוק שיש תו תקן שאומר שהתחפושת עברה ביקורת של מכון התקנים הישראלי, שתפקידו לבדוק שהחומרים שממנו עשויה התחפושת אכן לא מזיקים לגוף ולא נשרפים בקלות .גם לגבי האיפור שאתם קונים חשוב לבדוק תו תקן. במידה ויש לכם תחפושות ישנות שאין לכם שימוש בהם, יש הרבה מאוד ילדים שישמחו לקבל אותם כי לצערי הרב יש בארץ שלנו ילדים שחיים מתחת לקו העוניוהם ישמחו לקבל את התחפושות הישנות שלכם כדי ליהנות בחג הפורים.
שבוע נפלא מאיציק הליצן...

פינת המכתבים :

שאלה : לאיציק הליצן שלום קוראים לי נועם ואני לומד בכיתה ו’ מאוד אוהב לקרוא את המדור שלך ורציתי להתייעץ אתך מה לעשות . לחבר טוב שלי יש בעיה ואני מאוד רוצה לעזור ולא יודע איך . אבא שלו נכנס לבית הסוהר להרבה זמן והוא מאוד עצוב וכמעט לא מגיע לבית הספר ולחוגים ומסתגר הרבה בבית אני חושב שהוא מתבייש ופוחד שיצחקו עליו בגלל זה .אני דואג לו ולא יודע מה לעשות אולי אתה יכול לייעץ לי .תענה לי דחוף בבקשה .

תשובה :לנועם החמוד מאוד מרגש לקרוא את המכתב שלך ולדעת כמה אתה רגיש וחבר טוב .יש דברים שאתה כן יכול לעשות כחבר זה לבקר אותו לשחק אתו ולא לשאול שאלות על אבא שלו.אני חושב שהכוונה יותר נכונה ומדויקת תוכל לקבל מיועצת בית הספר או המחנכת  שמכירות את המצב יותר טוב מאתנו אל תתבייש וכבר מחר תבקש שיחה כזו ואני משוכנע שהם יתנו לך את הכלים הנכונים לדילמה שלך בהצלחה. הוא זקוק לחברים ותמיכה גם ככה קשה לו. חבר אמיתי נמדד בעיקר בשעת צרה...

פינת המעשה הטוב :

השבוע אספר לכם על נעומי ואורי אליפלטשני אחים שבשבוע שעבר מצאו ארנק זרוק ליד ביתם .הם קראו לאבא שלהם שמצא פרטים מזהים של בעלת הארנק והתקשר אליה וביחד עם הילדים הם נסעו והחזירו לה את המסמכים החשובים והכסף שהיה בארנק היא כל כך העריכה את המעשה הזה וקנתה לכל אחד מהם חולצה עם המילה תודה כל הכבוד לאחים אליפלט על המעשה הטוב.

לא הרבה יודעים, אבל גמדים מדברים שטויות במיץ עגבניות שרי
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות