חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מועצת הנוער העירונית מתחילה את שנת 2014

 

מועצת הנוער העירונית, הגוף הדמוקרטי הנבחר של בני הנוער בעיר שקובע את סדר היום הציבורי של הנוער בעיר החלה את שנת הפעילות 2014 בחגיגה דמוקרטית גדולה שהתקיימה בשבוע שעבר במועצת הנוער.

 

באירוע השתתפו נוסף על עשרות בני הנוער,  גם ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק תרבות, ספורט, נוער וצעירים אלעד שמעונוביץ, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק החינוך הילה בן-אליעזר, סגנית ראש מנהל החינוך מירי חוגרי, מנהלת מחלקת בתי הספר התיכוניים דלילה אשכנזי ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים לטם גל.

המליאה החגיגית התקיימה במועדון הנוער בעמק דותן בהשתתפות עשרות בני נוער מכיתות ז' ועד לכיתות י"ב. תלמידים אלה מייצגים את כלל בתי הספר בעיר ותנועות הנוער, המהווים את לב ליבה של מנהיגות הנוער ומביאים את קול בני הנוער לתודעה הציבורית בעיר. מועצת הנוער מתכנסת אחת לשבוע בימי שני בשעה 17:00 במועדון הנוער עמק דותן. בני נוער מוזמנים לבוא ולקחת חלק בעשייה.

מחזיק תיק הנוער, שהיה בעצמו יו״ר מועצת הנוער בעבר, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ אמר לנבחרים החדשים: ״מועצת הנוער היא הגוף המוביל של בני הנוער בעיר, ככה היה בתקופתי וככה יהיה גם בעתיד. אתם הגורם המייצג והמקשר בין הנהלת העיר לבני הנוער עצמם. הכי קל לשבת בבית או בפארק ולהתלונן, אבל אתם בחרתם לעשות ולשנות וביחד עם מחלקת הנוער והצעירים נוביל פרויקטים חדשים ונבנה מסגרות חדשות לקידום בני הנוער בעיר בשנים הקרובות.״

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות