חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ט”ו בשבט לעולים

 

באווירה החגיגית של ט"ו בשבט חג האילנות, פתחה מחלקת הקליטה בניהולה של רוזיטה ברלין את אירועי החג לעולים החדשים דוברי שפות שונות בעיר

 

ביום ראשון בבוקר נפגשו ממלא מקום ראש העיר, שלומה פסי, מחזיק תיק קליטה חבר המועצה, גבי אדרי, רב העיר, הרב אליהו אלחרר, מנהלת מחלקת הקליטה, רוזיטה ברלין, נציגי משרד הקליטה ונציגי האגף לחינוך מבוגרים של משרד החינוך עם יותר מ-שישים עולים חדשים אשר עלו לארץ בחצי השנה האחרונה. עולים אלה לומדים כיום באולפן למבוגרים במכבים.

רב אלחרר הסביר לעולים את חשיבות החג ואת סדר הט"ו בשבט. הוא המשיך לברך אותם שכמו שאנו נוטעים זרעים בטו בשבט כך הם זורעים את המשפחות שלהם והמשך הדורות שלהם בארץ.

בערב יום ראשון נמשכו אירועי ט"ו בשבט לעולים באירוע מיוחד לעולים דוברי רוסית בשיתוף פעולה עם "קפה אירופה". העולים ערכו סדר ט"ו בשבט עם הרב רזניק, הנוכחים נהנו מסיפורי חג ומסורת וסיימו את הערב בשירה משותפת.

ביום שני חגגו כ- 150 עולים את החג בחווה האקולוגי "חווה ואדם" בשיתוף פעולה עם היחידה הסביבתית. המשפחות נהנו ממגוון רב של פעילויות הכוללות סיור בחווה, סדנאות של הכנת תא צמחים, הכנת פיתות, הכנת כלים מחמר ועוד.

 אירוע הסיום של החג התרחש ביום רביעי בערב (לאחר סגירת העיתון) במרכז לעולה במכבים בו חגגו ילדי העולים את החג עם בנות השירות ומדריכי המחלקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות