חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תלמידי תיכון רבין זכו ב”קליפ צעיר”

 

קליפ של תלמידי תיכון עירוני ב’ ע”ש יצחק רבין זכה בפרס במסגרת תחרות ”קליפ צעיר”. התלמידות דרי בן ישי ותמנה דיין הכינו את הקליפ, ”יש בינינו בית” שהוצג בגמר החגיגי של תחרות ”קליפ צעיר ע”ש אורי סונין” לשנת 2013 בסנימטק ת”א.

 

הפרס בו זכו הבנות הוא "פרס המשפחה" כאשר דרי בן ישי ביימה והפיקה את הסרט ותמנה דיין צילמה וערכה. דרי ותמנה יצרו את הקליפ במסגרת לימודי המגמה בכיתה י'. בשנה זו התלמידים לומדים לראשונה צילום ועריכה במהלך הלימודים הם מתבקשים לבצע תרגילים שונים, הקליפ הוא עבודת סיכום של כיתה י'. העבודה נעשית בליווי של המורה שלמה  ליפשיץ ורכזת המגמה ניצן אבקסיס.

התחרות לזכרו של אורי סונין נערכה בהנחייתה של אחותו של אורי, לילך סונין ובהשתתפות ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, שדר המוסיקה, יואב קוטנר ששימש כראש חבר השופטים. במהלך התחרות הוקרנו הקליפים העולים לגמר והוענקו פרסים כספיים לזוכים. את הפרסים העניקו מנכ"ל הסינמטק, אלון גרבוז, נציג ערוץ 24, אלרואי בן ציון ואמו של אורי סונין ז"ל, ברכה נאמן.

אולם הסינמטק בתל אביב היה מלא ביוצרים צעירים ונרגשים, שהגיעו מכל קצוות הארץ, בהם היו נציגי מגמת התקשורת מעירוני ב' במודיעין, מכבים-רעות, שחשו גאווה גדולה בכך שהקליפ שנבחר על ידי המשפחה ופתח את הערב היה "יש בינינו בית " שירו של דודו טסה. זהו קליפ אמיץ המתאר סיפור אהבה בלתי אפשרי בין שני אוהבים צעירים משני צידי גדר ההפרדה.  https://www.youtube.com/watch?v=BTucOr0KN-E

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות