חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ORCHID - ליין המסיבות של הנוער

 

ליין מסיבות חדש המיועד לבני נוער, תושבי העיר, בגילאי כיתות י’ עד י”ב יצא השבוע לדרך בהפקתה של מחלקת הנוער והצעירים.

 

 סדרת המסיבות, ממותגת בשם "ORCHID" והמסיבה הראשונה התקיימה ביום שישי האחרון במתחם החנייה המקורה התחתון של מרכז הקניות מגה אור מודיעין 1 במרכז עינב. החל מהשעה 21:00 עלו והופיעו הדיג'ייז דרוויש, ג'וקר, עידן בן חמו ויאיר רביב, חלקם מוכרים ברמה הארצית וחלקם תושבי העיר.

מחיר הכניסה למסיבות כולל גם הסעות מהעיר למתחם המסיבה ובחזרה באוטובוס שיעבור במספר תחנות איסוף ברחבי העיר. פרטים נוספים על המסיבות וההסעות אליהן ניתן לקבל בדף בפייסבוק "נוער מודיעין מכבים רעות".

מחזיק תיק הנוער, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "במחלקת הנוער והצעירים הצבנו לעצמנו יעד בשנת 2014 לחזק את תחום הפנאי והבילוי עבור בני הנוער בעיר כאשר המטרה המרכזית היא ימי שישי בערב, בהם בני נוער רבים מחפשים תעסוקה ומקומות בילוי. סדרת המסיבות, שתתקיים אחת לחודש בימי שישי תיתן מענה לצורך הזה וההורים יכולים לשלוח את ילדיהם לבילוי מסודר ומפוקח ללא חששות ובהסעה מסודרת. המסיבה תתקיים במקום ייחודי, בפעם הראשונה עם אטרקציות מושקעות, בשיתוף עם בני נוער עצמם המופיעים, מפיקים ומשווקים את המסיבה על מנת להפוך את הליין למשהו מצליח וקבוע בעיר עבור בני הנוער שלנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות