חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אני הולך להתאבד // פלילים

 

הבעל איים בהתאבדות, המשטרה התערבה כדי להפסיק מסיבת חורשה רועשת ונהג נתפס נוסע כשהוא בגילופין. מעל מדף משטרת מודיעין

 

מאיים להתאבד

בשעת ערב של מוצאי השבת מאחד ממשרדי האוצר התקשרו למוקד 100 ומסרו כי אדם שמזדהה בשמו וכתושב מודיעין יוצר עם המשרד קשר באינטרנט ומוסר כי בכוונתו להתאבד וכי הוא עושה זאת כבר היום השני ברציפות .
החשוד אותר על פי הפרטים שנמסרו וצוות סיור יצא לביתו ועיכב אותו לתחנה. בחקירתו מסר כי על רקע חובות לרשות המיסים היה שרוי במצוקה ולכן פנה ואיים כמו כן סיפר שההתבטאויות האובדניות נועדו כאמצעי להפעלת לחץ להקלה בהסדר חובות. בתום חקירתו שוחרר בהרחקה ואי יצירת קשר

חורשה רועשת

בסוף השבוע בשעת חצות   התקשר תושב מכבים למוקד 100 והתלונן על מסיבה רועשת בחורשה בכניסה למודיעין. צוות סיור יצא למקום והבחין במסיבה בחיק הטבע שכללה תקליטן ועשרות בני נוער שנראו שתויים, במקום היה רעש רב, לכלוך ובקבוקי אלכוהול רבים. מתחקור במשתתפים עלה כי שילמו 20 שקלים לאיש.המסיבה הופסקה ובני הנוער פוזרו.מארגן המסיבה  קטין אותר וזומן לחקירה .

שיכורים הלאה!

בפעילות תנועה כנגד עבירות הנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים נבדק חשוד תושב מודיעין , בבדיקת שתן שנערכה בתחנה אכן עלה חשד לנהיגה בשכרות ותחת השפעת סמים , כנגד החשוד נפתח תיק שנחקר והועבר לשימוע , רכבו ורישיונו נפסלו במקום ל-30 יום המשך טיפול בתיק את"ן שפלה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות