חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פתיחת עמותה לחולי פרקינסון בעיר

 

ביום רביעי האחרון, נפתחה פעילות של העמותה לחולי פרקינסון במודיעין, מכבים-רעות

 

העמותה תהיה שלוחה מקומית של עמותת פרקינסון בישראל המייצגת את כלל חולי הפרקינסון בארץ ופועלת לשיפור איכות חייהם ומיצוי זכויותיהם על ידי העברת ידע, מידע ותמיכה מיטביים המשלימים את הטיפול הרפואי לכלל חולי הפרקינסון.

מטרות העמותה בעיר יהיו ליזום שירותים תומכים, רב תחומיים, זמינים ושוויוניים, בהיקף ובאיכות המתאימים למגוון החולים הכולל. הפעלת מערך הסברה להעלאת המודעות הציבורית למחלת הפרקינסון, ומשמעויותיה. הענקת שירותי תמיכה, ידע, ומידע שיסייעו במיצוי זכויות החולי וקרוביהם, וישפרו את איכות חייהם. תמיכה וקידום דיאלוג, ושיתוף פעולה בין חוקרים, ומעורבות בקידום מחקר מדעי-רפואי פורץ דרך, באקדמיה, ובחברות הביו-פארמה - מחקר שיוביל למציאת טיפולים חדשניים או מרפא למחלה.

תחילת פעילות העמותה היתה בקיום ערב לחולי פרקינסון ובני משפחותיהם ולקחו בו חלק כחמישים תושבי העיר. הערב שאורגן על ידי מקדמת הבריאות באגף לשירותים חברתיים בעירייה, מיכל אלימלך, ויו"רית עמותת חולי פרקינסון בעיר, צבייה חזון נפתח בדברי ברכה של חבר המועצה ומחזיק תיק הבריאות, גבי אדרי, לאחריו הסביר מנכ"ל עמותת פרקינסון בישראל, אלכס מויססקו נתן הסבר מקיף על פעילות העמותה.

צבייה חזון, שקיבלה על עצמה את תפקיד יו"ר הסניף המקומי הציגה את האני מאמין של הסניף המקומי ועו"ד רפאל אלמוג הרצה על זכויות חולי פרקינסון וחילק לנוכחים את מדריך זכויות חולי פרקינסון שכתב.

במפגש עלו צרכים רבים של החולים ובני משפחותיהם, רצונם לקבל ידע מקצועי נוסף על המחלה, על טיפולים חדשניים על כלים להתמודדות וכן הנוכחים ביקשו להקים קבוצות תמיכה לחולים ולבני המשפחה.

פעילות העמותה בעיר תתקיים ביום רביעי הראשון בכל חודש, במועדון "לא נפסיק לשיר" של העמותה למען הקשיש, ברחוב אלמוגן 34.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות