חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

,לשכת הרבנות במודיעין תסייע ללא תמורה לאנשי העסקים”

 

כך אמר הרב הספרדי הראשי של מודיעין, אליהו אלחרר, בוועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים, שנערכה בסוף השבוע האחרון באולמי הבריאה במודיעין

 

בוועידת ישראל לעסקים קטנים ובינוניים, שנערכה בסוף השבוע האחרון באולמי הבריאה בישפרו סנטר (אזור המלאכה) במודיעין, בירך הרב הספרדי הראשי אליהו אלחרר, על קידום הוועידה ואת יו"ר איגוד העסקים מודיעין דרור אטרי ועדכן את האורחים על שיתוף הפעולה בין לשכת הרבנות ואיגוד העסקים, שבמסגרתה הוחלט בין הצדדים להביא את בשורת הרבנות בוועידה והודיע: "לשכת הרבנות במודיעין תהיה מוכנה לתת שירות חינם אין כסף לבעלי העסקים בעיר".

נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, יהודה אלחדיף אמר: ״יש לזכור כי מהפכות התקשורת והתקשוב הפחיתו במידה ניכרת את היתרונות של הגודל של העסקים הגדולים, והפכו אותנו, העסקים הקטנים, ליתרון. מצד שני, קשה להבין את אפליית הבנקים כלפי העסקים הקטנים, שמעניקים להם אשראי בריבית גדולה. 41 אחוז מהעסקים בישראל הם עסקים קטנים, ולאור כל זאת לא ברור מדוע אין תוכנית חומש לעסקים הקטנים בישראל".

נחום וייסמן, נשיא לשכת המסחר ירושלים: ״מודיעין היא מקום טוב באמצע, ודרור אטרי הוא קטליזטור לשיתוף פעולה בין הלשכות. האקסיומה שלנו היא: תרוויח 10 ותוציא 9, אבל הבעיה היא שבישראל אתה מרוויח 10 ומוציא 11״. 

אייל בירן, ראש אגף פיתוח עסקי ודיגיטלי בבנק לאומי, נתן הרצאה מעניינת על עסקים קטנים וכיצד הם מצליחים למנף את עצמם, וציין, בין היתר: ״רק 55 אחוז מהעסקים הקטנים שורדים את השנתיים הראשונות. המשאבים העיקריים של עסק קטן הם זמן וכסף, והעסק שמצליח הוא זה שמצליח לצלוח את השנתיים הראשונות. האתגר האמיתי הוא איך מצליחים למנף את העסק אחרי השנתיים השונות. תפקיד הבנק הוא לייצר ערך לעסקים הקטנים למיצוי הפוטנציאל שלהם".

לקראת סיום הוועידה הועמדו לרשות באי הוועידה שבעה יועצים מומחים, שייעצו לבעלי עסקים ייעוץ היכרות בזמן מוקצב של רבע שעה. על פנאל המומחים היה אחראי שי טאובס - הבעלים של אינטגרל סוכנות שיווק ואסטרטגיה, והשתתפו בו גם: טלי גת - מסרים - כתיבה שיווקית, עדי שנהר - Bzmode - ייעוץ עסקי, לימור רביד - ייעוץ ארגוני ואישי, עמי גבאי - אתוס ליווי עסקי - מכירות, דורית גונן-גיטליס - דורית גונן - אימון אישי וייעוץ ארגוני, ועו"ד שי וייסבוך.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות