חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : שנה חדשה נכנסה

 

בזמן שהמדור שלי יגיע אליכם כבר נהייה בשנה אזרחית חדשה 2014 שנה שאני מקווה ומתפלל שתהייה יותר טובה מקודמתה

 

שלום ילדים זהו המדור האחרון לשנת 2013 .בזמן שהמדור שלי יגיע אליכם כבר נהייה בשנה אזרחית חדשה 2014 שנה שאני מקווה ומתפלל שתהייה יותר טובה מקודמתה .שנה שיהיה בה יותר אהבה והבנה בניינו ,שלא יהיו בה תאונות ואלימות .שנה שלא יהיו בה ילדים רעבים ומשפחות עניות.

שנה שאני וחברי נוכל לשמח כמה יותר ילדים בריאים ושמחים. אני רוצה לשתף אתכם בחוויה שעברתי בשבוע שעבר כשהוזמנתי להצגת ילדים חדשה גריניטיני לראשונה בישראל - שתי מדיות על במה אחת הצגה אינטראקטיבית מקורית המביאה חווית צפייה משלבת קולנוע ותיאטרון יחד בתרגום לשפת הסימנים. ’גריניטיני’, יצורה ירוקה וקטנטנה עם לב גדול, אשר חיה על כוכב שוקק חיים "הגלובוס בר". יולי, קרן אור, חברתה הטובה של גריני שנעה ברחבי הגלקסיה מתארת בפניה את המראה העגום של כוכב אחר בשם "כדור הארץ".

השתיים, מצטיידות באבני הכוח הסגולות שקבלה גריניטיני מהוריה במתנה ויוצאות למסע. בדרך פוגשות את ’ווינדין’ ’אקווה’ ’פיירו’ ו’פלוטבו’, הלא הן רוח מים אש ואדמה  דמויות מרגשות ומצחיקות. גריניטיני ויולי מבינות כי הזיהום הרב שנמצא על כדור הארץ משפיע על היחסים של ארבעת חבריהם החדשים ועליהן לדאוג לאהבה וקירבה בין כולם, רק כך יוכלו לגבור על ה’אנורמס’ הגדול והרשע שמאיים להשתלט על הכדור.

על במה אחת שחקנית ירוקה, שרה ומדברת עם דמויות אנימציה מונפשות המככבות על מסך גדול. לאורך המופע, על המסך מתרגמת לשפת הסימנים המאפשרת לילדים בעלי לקויות שמיעה ליהנות ולהיות חלק שווה בקהל . הצגת ילדים היוצרת הרמוניה אינטראקטיבית ללא הבדלי דת, גיל, מין וצבע. מאוד אהבתי את השילוב עם תרגום לשפת הסימנים שגם ילדים נוספים יוכלו ליהנות ממופע יפה ומושקע עם מסרים חיוביים. אני מאחל לכולנו שנה אזרחית חדשה טובה ואוהבת. מאת איציק הליצן.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על "בייבי אוריינטל  2 -מזרח ומערב נפגשים" הכולל שירי ילדות ישראליים בצלילים מרגשים של מוסיקת עולם.
ההפקה המוסיקלית היא של נגן העוד אילן בן עמי, חבר להקת "הברירה הטבעית" ואלון אוחנה.
האלבום תוכנן והופק במחשבה שישמש כחוויה מוסיקלית רב גילאית, מפעוטות ועד לילדים בוגרים וכמובן גם להורים המבקשים לגוון את הספרייה המוסיקלית של ילדיהם. מומלץ בחום איציק הליצן.

פינת המכתבים:

שאלה :לאיציק הליצן שלום קוראים לי זוהר ואני בן 12 רציתי לשאול את דעתך מה לעשות עם חבר שלי שבזמן האחרון כל הזמן שוכח להביא את האוכל מהבית ומבקש ממני לכבד אותו במה שאני מביא בהתחלה שמחתי לכבד ועכשיו זה ממש מציק . לפני שאני מוציא את הסנדוויץ’ שלי אני מסתכל שהוא לא בסביבה וזה מרגיז אותי מאוד מה לדעתך אני צריך לעשות וכיצד להתנהג אתו. תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה : לזוהר החמוד אני בהחלט מסכים איתך שזה מרגיז שהחבר הפך את המחווה שלך ליום יומית. אני מאמין שלאותו חבר יש בעיה מסוימת שלא אתה וגם לא אני יכולים לפתור . לכן לדעתי אתה חייב לשתף את המורה בסיפור הזה ואפילו לקבל עצה מהיועצת כיצד לנהוג אני חושב שלהם יש את הכלים והיכולת לטפל במקרה הזה .מאחל לך בהצלחה ואל תפחד לקבל יעוץ מקצועי יותר. כי מאוד יכול להיות שגם ליועצת וגם למחנכת יש מידע על אותו חבר שיסביר להם את ההתנהגות שלו. בהצלחה ותעדכן אתנו מה נסגר בסוף.

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על יובל חכם שביום ההולדת שלו התאשפז בבית חולים ועבר ניתוח ומסיבת יום ההולדת שלו בוטלה ויובל היה מאוד עצוב על כך וחבריו לכיתה ביחד עם המחנכת שלומית הגיעו אליו עם עוגה נרות וממתקים וביקרו אותו בבית החולים זה סיפור מאוד מרגש לדעת כל פעם מחדש כמה ילדים טובים שמראים מהי חברות אמתית יש לנו כאן במדינה שלנו.       

הבדיחה השבועית:

שאלה: מה קרה לT-SHIRT- שנתקעה מתחת לסלע?
תשובה: היא חולצה !                                                                                                                                                                                                                  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות