חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תחרות הצילום ”חורף מודיעיני” חוזרת

 

תחרות הצילום "חורף מודיעיני" של עיריית מודיעין! עיריית מודיעין, מזמינה בשנית את תושבי העיר לפרסם בדף הפייסבוק של עיריית מודיעין, מכבים-רעות תמונות חורף שצולמו בעיר. התחרות החלה ביום ראשון השבוע ותסתיים ביום חמישי, 23.1.2014

 

זוהי למעשה תחרות הצילומים השלישית במספר לאחר שבשנים האחרונות קיימה העירייה שתי תחרויות צילומים "אני מודיעיני" ו"חורף מודיעיני". התחרות "אני מודיעיני", זכתה להצלחה גדולה עם יותר מ-170 תמונות מרהיבות של העיר שהועלו במסגרת התחרות האינטרנטית עם יותר מ-3,000 מצביעים. תחרות הצילום "חורף מודיעיני" זכתה אף היא להצלחה לא מבוטלת עם כמות דומה של תמונות יפהפיות של נופי העיר בחורף שהועלו ע"י עשרות מתושבי העיר.

צילמה: אילנית בן ימין

תושבי העיר שצילמו תמונות המסמלות חורף בעיר מוזמנים לפרסם אותן בדף הפייסבוק של העירייה ולקחת חלק בתחרות: התמונה יכולה להיות תמונת נוף מרגשת, מקום אהוב בעיר, אירוע שהתרחש בעיר, תמונה מהזמן הזה או תמונה ישנה יותר, אפילו מימיה הראשונים של העיר המייצגת את החורף במודיעין מכבים רעות. גם תושבים שאינם מצלמים, וסתם אוהבים את העיר בהחלט ייהנו מצפייה בקובץ תמונות איכותי ומקסים של העיר מזוויות מעניינת מאוד.

לאחר הוספת התמונה יכולים תושבי העיר, החברים בדף הפייסבוק העירוני לעשות "לייק" לתמונה שהם הכי אוהבים על מנת שתזכה במקום הראשון בתחרות ’חביב הקהל’. התחרות שהחלה השבוע, תימשך כחודש עד לתאריך 23.1.2014

התמונה שתקבל הכי הרבה הצבעות ("לייקים") תזכה בתואר "חביב הקהל" ובמנוי לחדר הכושר העירוני. חבר שופטים מטעם העירייה יבחר את התמונה היפה ביותר לדעתו המייצגת את העיר בחורף. צלם התמונה הזוכה, על פי חבר השופטים, יקבל מנוי זוגי לשש הצגות לבחירה של היכל התרבות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות