חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

ועידת העסקים בעיר... מי שלא בא הפסיד

 

מה אגיד לכם, אני טיפוס אופטימי ללא תקנה. תמיד אני חי בתקווה, שאולי בכל זאת הרוב לא תמיד צודק ואולי הוא פשוט קטן אמונה, וכשמישהו סוף סוף יוזם משהו, לך תמצא מפרגן בשטח בנוי. אז הלכתי לועידת העסקים הקטנים במודיעין

 

אמרו לי שזו תהיה עוד ועידה לעסקים שתקרטע. אמרו לי שמי כבר יגיע, אולי כמה עשרות ואולי גג 70-80 איש. אמרתי, לא אכפת לי אני והסטנד שלי הולכים ל"בריאה" ומה שיהיה יהיה.

ומה אגיד לכם... ואלה, הרוב באמת טועים. השעה 8 בבוקר באולמי הבריאה ב"ישפרו", הלובי עמוס באנשי הפקה המתרוצצים הלוך ושוב לסגור עוד פינה ועוד דוכן ואין מה להגיד, גם לסטנד שלי .. לא שלי, כמובן אלא של mcity איתו ביקשתי להביא לידיעת כמה אנשי עסקים שיבואו שגם האתר של מודיעין כאן נוכח, גם אם כסף לא נראה מזה. שיהיה.

השעה 8.30. אולם הלובי  מלא עד תום בדוכנים של עסקים שונים ומה שנותר זה לראות מה עם אלה שהיו צריכים למלא את האולם השני, זה המבחן של האיגוד לעסקים ש שבראשו עומד דרור אטרי.  האם המבחן צלח? ועוד איך. אני ספרתי 289 אנשי עסקים שבאו, אחרים ספרו  350. נו, ניפגש באמצע, בכל מקרה האופטימיות ניצחה, הברק שכן בעיני ההפקה וגם בעיניו של אטרי שהפך עולמות שהעסק יצליח.

ומה אגיד לכם, לבחור הלך קלף. מגרשי החניה  בשעה 9 בבוקר כבר היו מפוצצים ונהגים חנו על כל פיסת מדרכה זמינה. בלובי התרוצו מאות מוזמנים וחצי שעה אחרי כן התמלאא אולם ההרצאות עד אפס מקום. אני איש תקשורת ולא מבין גדול בעסקים, אבל גם להדיוט כמוני היה ברור שהמאות שהגיעו הצביעו בעצם ברגליהם והוכיחו שניתן גם ניתן להרים פרויקטים במודיעין הספקנית השמרנית.

ולתוכן. ההרצאות היו מענינות כנראה, אחרת לא ברור איך איש לא עזב את מקומו פאנל אחר פאנל  ואיש לא נפקד. המפגש בין אנשי העסקים, שיתופי הפעולה שנסגרו והדילים שנחתמו כולל של עבדכם הנאמן הוכיחו שמשתלם להיות אופטימי. להתראות בועידת העסקים הבאה עלינו לטובה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות