חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ארגון ליונס מודיעין ”נותן באהבה” - בחגיגת יום המתנדב

 

יום חמישי אחה"צ, קניון עזריאלי מתמלא בדוכנים. נציגי 57 עמותות מנסים לגייס, בקניון הומה אדם, עוד ועוד מתנדבים לעשייה מבורכת בעיר. כך החלה חגיגת יום המתנדב, "נותנים באהבה", של עיריית מודיעין, מכבים רעות.  

 

אנשים רבים פוקדים את הדוכנים השונים לקבלת מידע ובדיקת אפשרויות התנדבות. רבים מגיעים לדוכן מועדון ליונס מודיעין. מועדון צעיר, שעתה מלאה שנה לפעילותו ונדמה שהוא אתנו כבר עשור!!! האנשים נעצרים, מקבלים הסברים, מתרשמים, נרשמים ויוצאים עם תיקיה כחולה המעוטרת בסמלי ליונס ישראל וליונס מודיעין, שנראית למרחוק גם בשעה שהם עוברים לדוכנים  אחרים, בהם: עמותת  ארגמן, ארגון הגמלאים הוותיק והמוביל בין ארגוני הגמלאים בעיר, בזכות פעילות עשירה של סיוע ומעורבות בקהילה. הדסה-ישראל המובילה בתחומי בריאות, חינוך,קליטת עליה ועוד. משם הם ממשיכים לדוכנים רבים אחרים הממלאים את הקומה השנייה בקניון עזריאלי.

עשרות מתעניינים הביעו נכונות להצטרף למועדון ליונס מודיעין, המשלב פעילות התנדבותית לצד פעילות חברתית ולתת מזמנם לפרויקטים המגוונים של הליונס בעיר וסביבותיה. החל מפעילות בקרב עיוורים וכבדי ראיה, המשך בפעילות העשרה לאנשים עם צרכים מיוחדים, סיוע לניצולי שואה וחולי סרטן  ועוד פעילויות בתחומים מגוונים כשלכולם מכנה משותף של תרומה לקהילה.

 את הבאים לדוכן מקבלים בחיוך ובדברי הסבר מרתקים על פעילות המועדון דב עפרון, נשיא המועדון ולצידו ימי טרסי, משנה לנשיא. "בליונס מטפחים את הקשר לחיילים התורמים לביטחון האישי של תושבי מודיעין" אומר דב עפרון ומוסיף:  "מתנדבי הליונס יחד עם יו"ר הועד למען החייל פועלים למען רווחת החיילים במוצבי האזור ומחלקים יום יום דברי מאפה לחיילים במוצבים ובמחסומים שבכניסה לעיר על כביש 443." בין המבקרים הרבים בדוכן: אילן בן סעדון, סגן ראש העיר, יעקב אלמוג, מנהל האגף לשירותים חברתיים, מירי ארד, מחזיקת תיק המתנדבים ונועה ויניק, מנהלת מחלקת קהילה וחברה במתנ"ס. כולם מברכים ומחזקים את ידי ראשי הארגון על פעילותם החשובה .

שבע ושלושים בערב. הפעילות עוברת לאולם עזריאלי ונפתח טקס : "נותנים באהבה ". טקס הוקרה והבעת תודה של עיריית מודיעין מכבים רעות לאלפי מתנדביה, מכל הגילאים ומכל שכבות הצבור, מגמלאים ועד לנוער מתנדב, על נתינה מכל הלב.

"הכול מתחיל בבית ואחר כך בחינוך" אומר ראש העיר, מר חיים ביבס, בדברי ברכתו למתנדבים ומוסיף: "ואם יש בעיר הזאת 57 ארגונים, זה מעיד על עיר בריאה, על אנשים מצוינים ואני כאן להגיד תודה. זה לא מובן מאליו". יעקב אלמוג, ראש האגף לשירותים חברתיים ומי שמנצח על כל הפעילות החברתית הענפה אומר בדברי ברכתו למתנדבים: "מדובר באנשים נפלאים שעושים מעל ומעבר מרצון ולב טוב. יריד המתנדבים הפך לשגרה מבורכת והארגונים מגייסים עוד ועוד מתנדבים לעשייה מגוונת בתחומי סיוע לקשישים, בריאות, חינוך, נוער בסיכון ועוד. הנוער לומד את ערכי ההתנדבות ומצטרף בהמוניו"  ומוסיף: " את המנגינה הזאת אי אפשר להפסיק".

חמישה ארגונים ויחידים קבלו את "מגן המתנדב" במעמד ראש העיר, מידי יעקב אלמוג וחברי ועדת הבחירה.  "מגן למתנדב" לארגונים הוענק: לארגון שי"ל - שרות ייעוץ לאזרח ולארגון יוז"מה - המקיים שירותים חינוכיים וחברתיים.

 "מגן למתנדב" ליחידים מצטיינים הוענק : לאן בילינסקי, נשיאת הדסה-ישראל סניף מור מודיעין, לעופרה לוברמן, מיד שרה ולאיילת פסו, מאור מודיעין - העמותה הצרפתית. 

הערב המרגש הסתיים במופע אומנותי של יזהר כהן, בבצוע ממיטב להיטיו ובהופעה אישית כובשת, בהומור עצמי ובהפעלת המשתתפים בשירה בציבור.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות