חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

סניף ויצו מודיעין פותח קורס להכשרת דירקטוריות

 

הקורס נועד לתושבות ותושבי מודיעין בעלות ובעלי ניסיון ניהולי ובעלות תואר אקדמי, ובמהלכו יקבלו המשתתפות והמשתתפים כלים ניהוליים ומעשיים, שישמשו אותם בדירקטוריונים של חברות ממשלתיות וציבוריות

 

החל מהחודש הבא, ינואר, ייפתח בסניף ויצו מודיעין קורס של המרכז להשתלמויות בר-אילן להכשרת דירקטוריות ודירקטורים בחברות ממשלתיות וציבוריות. תוכנית הלימודים כוללת: נושאים משפטיים - דיני חברות, הדירקטוריון, ההנהלה ובעלי המניות, ועדת הביקורת, ניהול ישיבות, אתיקה ואחריות דירקטורים; נושאים פיננסיים: כלי בקרה ובירקורת, דוחות כספיים, תמחיר, מימון ושוק ההון; וניהול ומנהיגות: סוגיות מעשיות בעבודת הדירקטורית, העצמת נשים ופוליטיקה ארגונית.

לקורס יש חשיבות רבה, זאת בעקבות השינוי  שמבוצע בימים אלה על ידי משרד האוצר לפתיחת רשות מאגר דירקטורים, כאשר מחצית  הדירקטורים שיבחרו תהיינה נשיים. הקורס מיועד לנשים ולגברים, הוא זוכה להצלחה מרובה בקרב הלומדות, והפך לקורס נדרש בקרב גופים ציבוריים וחברות עסקיות. הקורס ייפתח בינואר, ויתקיים אחת לשבוע בימים חמישי בשעות 20:15-17:00, ויכלול 60 שעות לימוד אקדמיות. הקורס יכלול גם גמול השתלמות. את הקורס יעביר צוות מרצים מיומן, בעלי תארים אקדמאיים מתקדמים וניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי. שיטת הלימוד של הקורס היא הרצאות פרונטאליות, תרגילים וסימולציה.

למרכז להשתלמויות בר-אילן יש מוניטין מקצועי של יותר מ-30 שנה, והוא מפעיל עשרות קורסים במגוון תחומים. התוכניות והמרצים נמצאים תחת פיקוח של הוועדה האקדמית של האוניברסיטה.

ניצה גליפת, האחראית על מעמד האישה בויצו מודיעין, אומרת: "בקורס הראשון, שנפתח בעיר על ידי ויצו ובחסות אוניברסיטת בר-אילן, השתתפו כ-20 נשים ממגוון רחב של מקצועות: עורכות דין עצמאיות, רואת חשבון ובעלות תפקידים בכירים בעירייה ובחברות פרטיות וציבוריות. חלק מהמשתתפות בקורס הראשון התקבלו לתפקידים בכירים יותר, ואף נבחרו כדירקטוריות בחברה ממשלתית. גם אם המשתתפות והמשתתפים בקורס לא ייבחרו כדירקטור/ית, הם יזכו לקורס חוויתי ולהעמקת הידיעה וההבנה בתחום המשפטי ושוק ההון".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות