חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הנוער מדבר על מה שבוער

 

יותר משבעים בני נוער החליטו, לפחות לערב אחד, לצאת מהאדישות ולהתחיל לשנות. הם התכנסו יחדיו בגג האדום לשיח בשולחנות עגולים על מה שבאמת בוער בהם.

 

הכינוס התקיים ביום בראשון השבוע בהובלת מחלקת הנוער והצעירים של עמותת "סחלבים" ו"עיר ללא אלימות" במתחם הגג האדום והפך לערב של שיח וחשיבה משותפת על פעילויות הנוער תחת הכותרת "בואו נדבר על מה שבוער - ונעשה עם זה משהו אחר".

בני הנוער שנכחו במפגש הגיעו אליו דרך "קול קורא" שפורסם בדף הפייסבוק של יחידת נוער, "נוער מודיעין-מכבים-רעות" בתנועות הנוער, מועצות התלמידים וקבוצות הנוער השונות בעיר. בני הנוער שלקחו חלק במפגש, הגיעו מתוך רצון רב להיות חלק מהעשייה החברתית לנוער בעיר ומתוך רצון להשפיע ולשנות.

את המפגש הובילו מנהלת עיר ללא אלימות מודיעין, טוני חי ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעיר, לטם גל. כמו כן בערב המיוחד לקחו חלק פעיל גם חברי תיאטרון 'נוער מוביל נוער' בהדרכת דלית שמיר-גלמן במטרה לייצר יחד גם הצגה חינוכית אשר תדבר לבני הנוער. בערב השתתפו גם ממלא מקום ראש העיר ויו"ר "סחלבים" שלמה פסי, וחבר המועצה ומחזיק תיק נוער וצעירים, אלעד שמעונוביץ.

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל: "המפגש אמש היה הזדמנות נהדרת לשמוע מה יש לבני הנוער להגיד. אנו עושים מאמצים רבים לייצר פעילויות תרבותיות לבני הנוער בעיר ובמקביל לייצר הרגשה בטוחה בפעילויות וסביבה נעימה להיות בה, אך לא תמיד יש בידנו את כל המידע ולא תמיד רצונות בני הנוער מגיעים אלינו.

 בעזרת מפגש זה הסקנו מסקנות רבות ונוכל, יחד עם בני הנוער ובתמיכה מלאה של מחזיק תיק הנוער, לייצר פעילויות נוספות ורלוונטיות יותר, אנו מזמינים את כל בני הנוער אשר רוצים להיות חלק מקבוצת המנהיגות ולהוביל את עתיד הנוער בעיר - לבוא ולקחת חלק באתגר."

חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער, אלעד שמעונוביץ: "בני הנוער יודעים הכי טוב מה בני הנוער צריכים ורוצים שיהיה עבורם בעיר ולכן חשוב לנו לשמוע אותם לאורך כל השנה, ובאירועים מיוחדים כמו זה. המפגש היה הזדמנות טובה לשמוע את דעתם על כל הנושאים הרלוונטיים כמו פנאי, התנדבות, מוגנות, סיוע ועוד. את כל המסקנות והנקודות שהעלו אנחנו נלמד וניישם בבניית תכנית העבודה לתחום הנוער בשנת 2014".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות