חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

החלה אכיפת החניה במרכז עינב

 

העיריה משלימה בניית 2 מגרשי חניה במרכז עינב אבל מול זה סוף לחניה החופשית והפקחים הולכים לדפוק דוחות

 

בימים אלה השלימה העירייה את הקמתם של שני מגרשי חניה במרכז עינב, האחד סמוך למרכז הקניות "רמי לוי", והשני בחלקו המזרחי של המרכז, כאשר נוסף להם המגרש שכבר הוקם בעבר, סמוך לאולם האירועים "האחוזה".

לצד השלמת הקמת המגרשים והוספת מאות מקומות חניה ללא תשלום, עדיין יש מקרים בהם מכוניות חונות במקומות אסורים ובהם חניות המיועדות לנכים, חניה החוסמת נתיב תנועה, חניה על מדרכה וחניה במקומות בהם החניה גורמת למפגע בטיחותי להולכי הרגל. לכן הודיעה העירייה השבוע כי בימים הקרובים תחל מדיניות אכיפת החנייה העירונית גם באזור זה. מדיניות זו תיכנס לתוקף החל מהשבוע, כאשר בתחילה יירשמו התראות לנהגים ובתום תקופת ההסתגלות יירשמו דו"חות קנסות כספיים.

על פי המדיניות החדשה תיאסר חנייה של כלי רכב במקומות שאינם מוסדרים. כמו כן יושם דגש על אכיפה של כלי רכב החונים בניגוד לחוק, בניגוד לתמרורים, חנייה על מדרכה ובחניות המיועדות לנכים.

חשוב לציין עוד כי החניה במקומות המותרים במרכז עינב היא בחינם, אך מי שיעמיד את רכבו בניגוד לחוק יזכה לדו"ח חניה בסך 250 עד 500 שקלים. כלי רכב שיחנו בחנית נכים ללא תו המאפשר זאת, ייקנסו בסכום של 1,000 שקלים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות