חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

שני תלמידים מהעיר זכו בתעודות הצטיינות בערבית

 

בטקס שנערך במסגרת כנס המורים השנתי לערבית ולאסלאם, קיבלו שני תלמידים מהעיר, שיר שלו, מתיכון יחד ודן אליכיס, מתיכון מכבים-רעות, תעודות הצטיינות.

 

התלמידים קיבלו את תעודות ההצטיינות בכנס לזכרה של צילה ניב ז"ל, מורה לערבית שנרצחה בפיגוע שהיה בסיני בשנת 2004, שהתקיים באוניברסיטת תל אביב במהלך חופשת חנוכה.

בהמלצתה על התלמידה שיר שלו, הלומדת בכיתה י"ב בתיכון יחד מודיעין כתבה מורתה, ריקי ארברמן: שיר הינה נערה מיוחדת, איכותית ונעימת הליכות. אהבתה לשפה הערבית ניכרת. בשיעורי הערבית ניתן לראות את הניצוץ בעיניה. היא בעלת הבנה לשונית גבוהה מאוד, מפנימה את החומר, מיישמת אותו במהירות ושואלת שאלות המעידות על רמתה הגבוהה והבנתה העמוקה את הנושאים הנלמדים. תלמידים כמו שיר הופכים את ההוראה למאתגרת ומלאת סיפוק."

על התלמיד השני שקיבל תעודת הצטיינות, דן אליכיס, תלמיד יב' בתיכון מכבים-רעות, כתבה מורתו, רות בן אבי: "דן הצטיין בלימודי הערבית מרגע הצטרפותו למגמה בכיתה י'. הוא חרוץ, ידען, בעל אופקים רחבים, בעל זיכרון פנומנאלי, אהוב על ידי חבריו לכיתה ומוריו, ויחד עם זה צנוע, שקט, נעים ושלו, שתמיד נרתם לסייע."

תעודות ההצטיינות הוענקו במעמד מפקחת למקצוע הערבית, הגב' סיגלית שושן, בנותיה של צילה ניב ז"ל, המפקח על הוראת ערבית במחוז ירושלים, אבי ציפורי, מורים לערבית מרחבי הארץ ותלמידים מצטיינים ובני משפחותיהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות