חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועדון ליונס מודיעין חגג שנה להקמתו

 

עשרות חברי מועדון ליונס מודיעין וחברים ממועדונים אחרים בארץ הגיעו השבוע, בערב גשום, למועדון החברים שבשילת לחגוג את יום ההולדת הראשון להקמת מועדון ליונס מודיעין.

 

שולחנות עמוסים בכיבוד עשיר מעשה ידיהם של חברי המועדון, קבלו את פני הבאים. ביניהם, רמי אפרתי, נציב ליונס ישראל, נציבה לשעבר, נשיאי מועדונים אחרים מרחבי הארץ בעבר ובהווה, מזכיר המחוז ואורחים נוספים.

נציב ליונס ישראל מעניק את סיכת הנשיא הבינלאומי לדב עפרון נשיא ליונס מודיעין

בקימה, כשכל החברים נושאים בקול את תפילת ליונס העולמי,"תפילה לשלום", נפתח ערב חגיגי זה. מצגת סכמה את פעילויות המועדון בנושאי רווחה ופעילויות חברתיות: החל מיום ניקיון בינלאומי בעירוני א’ במודיעין, פוסטר השלום- תלמידי ביה"ס דורות מציירים שלום, פעילויות למען רווחת החיילים ואירוח חיילות, עזרה לעיוורים וכבדי ראיה, התנדבות במועדון שיקומי, עזרה לניצולי שואה ועד לפעילויות חברתיות: ימי ספורט, תחרות צילומים, מפגשים חברתיים, טיולים ברחבי הארץ וטיול ג’יפים לירדן שהסתיים זה עתה. כל אלה הם רק חלק קטן ממגוון הפעילויות הנעשות בהתנדבות עי חברי המועדון בן השנה.

בדברי ברכתו לחברים העלה רמי אפרתי על נס את פעילותו הענפה של המועדון הצעיר. "מי שרואה את המצגת חושב שמדובר במועדון בן עשרים", אמר והוסיף " ומי שחושב שאפשר להוביל פעילות התנדבותית ללא פעילות חברתית טועה. אנשים מחפשים היבט התנדבותי וקריירה חברתית".

הוא הפציר בחברים להגיע לסוף שבוע נציבותי בו נוצרת אינטראקציה בין כל המועדונים בארץ. "כל מועדון יכול ללמוד מהפעילויות של המועדון האחר" אמר. בסיום דבריו העניק רמי את סכת הנשיא הבינלאומי ואת דגל הנציבות לדב עפרון, נשיא מועדון ליונס מודיעין. "הדגל מבטא סלוגן של "חברים לעשייה" ציין וזאת בנוסף ל"שירות אנו" הבינלאומי.

"לתת-זו מתנה לנותן ולמקבל" אמרה ברכה לסלו, נשיאת מועדון גבעתיים, כשהיא עונדת לדב את סכת מועדונה.

"בליונס משאירים את האגו בבית" הצהיר נשיא המועדון, דב עפרון, בפתח דבריו לנוכחים."אחד ממאפייני המועדון הוא עבודה התנדבותית של כולם ביחד. עבודת צוות זו מביאה להישגים גם בצד החברתי. התקופה הראשונה הייתה תקופת התהוות. עתה אנו עוברים משלב ההתהוות לשלב הבניה וההתבססות. אנו צועדים תוך כדי עשייה" אמר והציב שורה של יעדים ברי השגה לתקופה הקרובה. ביניהם, קליטה מתונה של חברים עם דגש על חברים צעירים ובכך לחשוב על דורות קדימה, הכנסת נהלים מתווי דרך לפעילות המועדון בהתאם לעבודת המטה שמתקיימת בהנהלה ועוד.

חתם את הערב המופע של בתיה חרמון וצלילה לוין "שמש על עירי". בתיה שרה, משחקת ומספרת את ההווי של ירושלים לקול צלילי הגיטרה שמפיקה צלילה, כאשר חברי ליונס מצטרפים אליה לשירה בציבור.

צלום: שרית ברזני, חברה במועדון ליונס מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות