חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין, מכבים-רעות הצטרפה להורייזן 2020

 

השבוע הצטרפה מודיעין, מכבים-רעות באופן רשמי לתוכנית היוקרתית האירופאית, ”הורייזן 2020” התוכנית המיועדת לקדם פיתוח וחדשנות בתחומי המדע והטכנולוגיה בישראל ובאירופה.

 

כידוע, תכנית "הורייזן 2020" היא תכנית בעלת תקציבים של מאות מיליוני אירו המיועדים לפיתוח מוצרים חדשניים בעזרת טכנולוגיות מתפתחות המלוות במחקר אקדמי תומך ביכולות הטמעה והפצה של מוצרים לרווחת התושבים.

לפרויקט איכותי זה שותפות מדינות אירופה וישראל באמצעות לשכות המדען הראשי בכל אחת מהמדינות המשתתפות. המרכז הרב תחומי, המרכז את הפעילות מול האיחוד האירופאי, נבחר יחד עם עוד שבעה שותפים באירופה להוביל את התהליך של בניית התוכן לאפליקציות טכנולוגיות חדשניות המיועדות להנגיש תרבות למידה לאוכלוסיות עם קשיי נגישות או מוגבלויות לתחום זה.

המרכז הרב תחומי יספק שירותי תוכן וליווי לחברות ההזנק הישראליות, המפתחות את המוצר הטכנולוגי.

עם פרסום האישור על הצטרפות ישראל לתוכנית התקבלו פניות רבות מהשותפות של מודיעין, מכבים-רעות באירופה למיזם של ערים לומדות. כזכור, לפני כשנה וחצי הוכרה העיר כשותפה מלאה בפרויקטים של האיחוד האירופאי לקידום רווחת התושבים והערים הלומדות.

השותפות למיזמים אלה פנו למרכז הרב תחומי, וביקשו לחבור במיזמים החדשים של הורייזן 2020. ובימים אלה שוקדים ברב תחומי על הגשת תכנית ראשונה לפרויקט, שנעשתה בשיתוף עם חברות מאנגליה ומצ’כיה.

במקביל יצאה השבוע עיריית מודיעין, מכבים-רעות בקול קורא ליזמים ומפתחים, תושבי העיר המפתחים מוצרים אשר יכולים לעמוד בדרישות לקבלת התמיכה בתוכנית המחקר והפיתוח של לשכת המדען הראשי באמצעות המרכז הרב תחומי.

מנהלת המרכז הרב תחומי, אורנה מגר: "הפעילות המתרחבת של המרכז הרב תחומי יחד עם הניסיון שרכשנו כ"עיר לומדת" פתחו לנו הזדמנות יוקרתית ומאתגרת להשתתף בפרויקט "הורייזן 2020" כשותפים שווים ומתוקצבים לתכניות עסקיות טכנולוגיות בעלות מודעות חברתיות חדשות לשנים 2014-2020.

אין ספק שהמוניטין הרב שצברנו בשנים האחרונות עם האיחוד האירופאי תרמו לאטרקטיביות שלנו בעיני אירופה ולקידום שיתוף הפעולה שמטרתו לעזור לקהילות ככלל ולקהילת היזמים הטכנולוגיים בפרט."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות