חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

מועדון הזמר המודיעיני ’עונות השנה’ יוצא לדרך במופע בכורה

 

בהופעה הראשונה של מועדון הזמר החדש של מודיעין ישתתפו הזמר חיים ברליאה והמוסיקאי יובל טרגר יחד עם חבורת הזמר קולות מודיעין. לקהל צפוי ערב מהנה של שירה בציבור

 

כל חובבי וחובבות הזמר העברי במודיעין, מכבים, רעות והסביבה מוזמנים לסמן בלוח השנה או לכתוב תזכורת בסמארטפון ליום חמישי ה-12.12, שמסמל את המהפך החדש שיתחיל בתרבות המקומית: כבר לא צריך לנסוע יותר למועדוני זמר ידועים הפועלים מחוץ לעיר, אלא פשוט ליהנות ממועדון הזמר המקומי החדש 'עונות השנה'. מועדון הגנקי ודומיו אאוט, עונות השנה אין.   

מועדון הזמר 'עונות השנה' הוקם לאחרונה על ידי חיים ברליאה ויובל טרגר, ושניהם מתכוונים לקיים במסגרת מועדון זה הופעות, שיעשו כבוד לזמר העברי לתולדותיו, וגם לזמרים ולזמרות ולחבורות זמר מאזור מודיעין.

מזה כשנתיים עובד חיים ברליאה, תושב היישוב לפיד, עם המוזיקאי המחונן יובל טרגר, תושב מודיעין, על מופע משותף הכולל שירים מקוריים של ברליאה וכן קאברים לשירים עבריים ידועים. שיתוף הפעולה המוצלח הוביל השנה (2013) להקלטת אלבום שני, שכולל עשרה שירים שכתב והלחין ברליאה, בהפקתם המוזיקלית של תמיר קליסקי (מלהקת אתניקס) ושותפו אהרון קמיאגרוב.

 

יובל טרגר וחיים ברליאה 

האלבום הוקלט באולפני התנין בתל אביב, והשתתפו בהקלטות הגיטריסט הנודע אבי סינגולדה והסקסופוניסט ניצן עין הבר, שבדרך קבע מופיעים ומקליטים עם שלמה ארצי. סינגל ראשון מאלבום זה  כבר הופץ לתחנות הרדיו ברחבי הארץ. אלבום הבכורה של ברליאה - "מיד אחרי המלחמה" הוקלט בשנת 2011 בהפקתו המוזיקלית של המוזיקאי ראובן חיון.

שיתוף הפעולה ההדוק והפורה בין חיים ברליאה, שאת השיר הראשון שכתב "פטימה" עוד בהיותו בתיכון הלחינה בת כיתתו קורין אלאל, ושני שירים נוספים שכתב והלחין הוקלטו בתחילת שנות ה-90 על ידי דודו זכאי ("תלתלי זהב") ואפי בן ישראל ("עד סוף הזמן"), לבין יובל טרגר, החבר בהרכבים "עשרים וארבע 6" ו"פאזל", הוביל את השניים להחלטה, שלפיה שניהם רוצים לעסוק במוזיקה באופן מלא. ומכאן, למעשה, התחיל להתגבש הרעיון להקים את מועדון הזמר 'עונות השנה' במודיעין.

הייחודיות של מועדון הזמר 'עונות השנה' היא בכך שבניגוד למצב הנוכחי שבו מגיעים מדי פעם למודיעין מנחי שירה בציבור ומעבירים ערב חד פעמי, ברליאה וטרגר נותנים מענה הולם לצורך הקבוע של קהל חובבי הזמר העברי במודיעין, מכבים, רעות והסביבה להאזין ולשיר בצוותא את השירים העבריים האהובים של פעם.

כאמור, מועדון הזמר ייתן במה לאמנים מקומיים, זמרים סולנים, להקות ומקהלות מקומיות, כאשר השאיפה המרכזית של ברליאה וטרגר היא למקם את מודיעין במרכז מפת השירה בציבור והזמר העברי הקלאסי של ישראל. זה יתחיל לקרות בערב הפתיחה של מועדון הזמר, שיתקיים ביום חמישי 12.12 בבית ויצו מודיעין, רחוב אחלמה 1, מודיעין.

ערב הפתיחה של מועדון הזמר המודיעיני החדש 'עונות השנה' יתקיים ביום חמישי 12.12, בשעה 19:30,  בבית ויצו מודיעין, רחוב אחלמה 1, מודיעין.

 צילום: יח"צ  

כתבת תדמית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות